Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Açılış, Kapanış ve Oturum Açma => Konuyu başlatan: VOLDEMORD - 27 Mart 2019, 22:16:05
-
İyi akşamlar.
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1312.0
yukarıda bulunan linkteki konuya cevap yazıcaktım ama konu üzerinden 120 gün geçmiş. Aynı sorunu biz de yaşadık dediğiniz ayarı yaptık yeniden başladı fakat açılırken donup kalıyor, sol üst tarafta tek bir çizgi gözüküyor.
Düzenleme: Konu başlığı
-
Sistemi kurtarma kipinde başlatıp, root seçeneği ile oturum açınız.
[info][Rehber] Grub Menüsü, Kurtarma Kipi Seçenekleri ve Çekirdeklerin Yönetimi (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=9944.0)[/info]
Ardından aşağıdaki komutla xorg.conf dosyasını silmeyi deneyiniz.
rm -f /etc/X11/xorg.conf