Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: quickfang44 - 17 Nisan 2020, 20:45:10
-
Konuda da dediğim gibi görev çubuğunu veya panelini ne deniyor bilmiyorum, işte o dediğim kısmı Mac os benzeri yapmak istiyorum nasıl yapabilirim.
(https://i.ibb.co/JcKj6g0/Mac-OSX10-4.png) (https://ibb.co/JcKj6g0)
-
Aslında bununla ilgili forumda daha önce açılmış konular mevcuttu. Yine de aşağıya genel olarak yazalım.
Cinnamon, MATE ve Xfce masaüstü ortamlarında, paneli yukarıya almak için gerekli seçenekler mevcut. Bunları kullanarak paneli yukarı alabilirsiniz. Cinnamon masaüstünde, panele sağ tıkladığınızda bunu yapacak bir seçenek çıkıyor.
Rıhtım (altta görünen simge bazlı uygulama) olarak depodan Plank ya da Cairo Dock uygulamasını yükleyebilirsiniz.
-
cevabınız için teşekkür ederim. Nasıl araştıracağımı bilemediğimden dolayı konuyuda bulamadım açıkcası açma gereksinimi duydum. Teşekkürler yinede.