Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: belleksiz - 21 Haziran 2014, 15:54:23
-
Merhabalar ben evimdeki masaüstü bilgisayarımda windows dışında bir işletim sistemi kullanmak istiyorum
Intel Core 2 Duo e8400 3.00ghz işlemci
8gb ram
Nvidia gt 430 2gb ekran kartı paylaşımla 4gba kadar çıkıyor
500gb hdd
Atheros AR8151 Ethernet kartı
Anakart Adı Gigabyte GA-G41MT-S2 v1 anakart
pc özelliklerim
Google Chrome
Steam üzerinden Dota2
League of Legends
yukarıdaki 3ünü sorunsuz çalıştırcak ve donanımı desteklicek tavsiyeleriniz nelerdir
ubuntu linux pardus max os x hiç farketmez bana sadece windows olmasın yeter
Düzenleme : Konu başlığı
-
Linux Mint 17 Mate kurabilirsiniz. Steam üzerinden Dota2 oynayabilirsiniz. League of Legends oyunun doğal Linux desteği yok, Wine ile çalıştırabilen Linux kullancıları olduğunu hatırlıyorum. Chrome'un da Linux sürümü mevcut.
http://www.linuxmint.com/edition.php?id=159
-
hemen indirmeye başladım başka tavsiyelere de açıgım
-
Merhabalar. Genel olarak ubuntu ve türevleri debian tabanlı olduğundan son kullanıcıya hitap etme konusunda çok iyidir. aşağıdaki linkte tüm dağıtımları ve nereden türediklerini görebilir ve böylece fikir sahibi olabilirsiniz.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Linux_da%C4%9F%C4%B1t%C4%B1mlar%C4%B1
Düzenleme: Link eklendi
-
linki göremedim :D
-
linki göremedim :D
http://tr.wikipedia.org/wiki/Linux_da%C4%9F%C4%B1t%C4%B1mlar%C4%B1
Linki kopyalamıştım ama dalgınlığıma gelmiş sanırım.
-
linki göremedim :D
http://tr.wikipedia.org/wiki/Linux_da%C4%9F%C4%B1t%C4%B1mlar%C4%B1
Linki kopyalamıştım ama dalgınlığıma gelmiş sanırım.
O adrese yakın zamanda bakmıştım. Özellikle yeni sistem keşfetme konusunda çok yardımcı oluyor.
-
Eğer KDE düşünüyorsanız Fedora deneyebilirsiniz. Linux Mint'i seviyor olsam da kesinlikle KDE entegrasyonu Mint'ten daha iyi.
http://fedoraproject.org/
-
Aslında beni dinlerseniz, Kubuntu'yu yükleyin. 2 hafta gibi bir süre kullanmıştım. hem göze hitap ediyor, hemde windows işletim sistemine azda olsa benziyor. ama karar senin tabi. kubuntu mu mint mi dersen her zaman mint :)
-
KDE akımını başlatan sanıyorum Kubuntu, ama Mint bile daha iyi bir KDE kullanımı sunuyor. Kubuntu gerçekten hiç hoşuma gitmemişti.
-
KDE akımını başlatan sanıyorum Kubuntu
Yanlış biliyorsunuz sanırım.
-
KDE akımını başlatan sanıyorum Kubuntu
Yanlış biliyorsunuz sanırım.
Uzun aradan sonra yazıyorsun bari resmiyeti düşür, kim KDE'yi ilk kullanan dağıtım?
-
sistemi kurdum buraya kadar sorun yok steamı kurdum oyunu kurdum ama oyuna gıremıyorum open gl ve video card felan dıey bı uyarı verıyor sanırım ekran kartı yuklu degıl nvdia 430 serisinin uygun olan surucusunu nasıl temın edebılırım
sanırım bu sıstem sadece .deb calıstırıyor :D
-
sistemi kurdum buraya kadar sorun yok steamı kurdum oyunu kurdum ama oyuna gıremıyorum open gl ve video card felan dıey bı uyarı verıyor sanırım ekran kartı yuklu degıl nvdia 430 serisinin uygun olan surucusunu nasıl temın edebılırım
sanırım bu sıstem sadece .deb calıstırıyor :D
bunun için yeni konu açaydın sorunun için? :)
-
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1122.new#new açtım konu :D
-
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1122.new#new açtım konu :D
iyi etmişsin :)