Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: belleksiz - 21 Haziran 2014, 15:54:23

Başlık: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: belleksiz - 21 Haziran 2014, 15:54:23
Merhabalar ben evimdeki masaüstü bilgisayarımda windows dışında bir işletim sistemi kullanmak istiyorum

Intel Core 2 Duo e8400 3.00ghz işlemci
8gb ram
Nvidia gt 430 2gb ekran kartı paylaşımla 4gba kadar çıkıyor
500gb hdd
Atheros AR8151 Ethernet kartı
Anakart Adı   Gigabyte GA-G41MT-S2 v1 anakart
pc özelliklerim

Google Chrome
Steam üzerinden Dota2
League of Legends
yukarıdaki 3ünü sorunsuz çalıştırcak ve donanımı desteklicek tavsiyeleriniz nelerdir

ubuntu linux pardus max os x hiç farketmez bana sadece windows olmasın yeter


Düzenleme : Konu başlığı
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: Butterfly - 21 Haziran 2014, 15:59:43
Linux Mint 17 Mate kurabilirsiniz. Steam üzerinden Dota2 oynayabilirsiniz. League of Legends oyunun doğal Linux desteği yok, Wine ile çalıştırabilen Linux kullancıları olduğunu hatırlıyorum. Chrome'un da Linux sürümü mevcut.

http://www.linuxmint.com/edition.php?id=159
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: belleksiz - 21 Haziran 2014, 16:45:17
hemen indirmeye başladım başka tavsiyelere de açıgım
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: kental - 21 Haziran 2014, 18:26:27
Merhabalar. Genel olarak ubuntu ve türevleri debian tabanlı olduğundan son kullanıcıya hitap etme konusunda çok iyidir. aşağıdaki linkte tüm dağıtımları ve nereden türediklerini görebilir ve böylece fikir sahibi olabilirsiniz.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Linux_da%C4%9F%C4%B1t%C4%B1mlar%C4%B1

Düzenleme: Link eklendi
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: belleksiz - 21 Haziran 2014, 18:57:11
linki göremedim :D
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: kental - 21 Haziran 2014, 21:07:45
linki göremedim :D

http://tr.wikipedia.org/wiki/Linux_da%C4%9F%C4%B1t%C4%B1mlar%C4%B1

Linki kopyalamıştım ama dalgınlığıma gelmiş sanırım.
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: dev@mehmet - 21 Haziran 2014, 21:33:41
linki göremedim :D

http://tr.wikipedia.org/wiki/Linux_da%C4%9F%C4%B1t%C4%B1mlar%C4%B1

Linki kopyalamıştım ama dalgınlığıma gelmiş sanırım.
O adrese yakın zamanda bakmıştım. Özellikle yeni sistem keşfetme konusunda çok yardımcı oluyor.
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: Eludecraft - 22 Haziran 2014, 01:21:30
Eğer KDE düşünüyorsanız Fedora deneyebilirsiniz. Linux Mint'i seviyor olsam da kesinlikle KDE entegrasyonu Mint'ten daha iyi.
http://fedoraproject.org/
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: Reddet - 22 Haziran 2014, 01:34:00
Aslında beni dinlerseniz, Kubuntu'yu yükleyin. 2 hafta gibi bir süre kullanmıştım. hem göze hitap ediyor, hemde windows işletim sistemine azda olsa benziyor. ama karar senin tabi. kubuntu mu mint mi dersen her zaman mint :)
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: Fitilli Daniyal - 22 Haziran 2014, 13:50:45
KDE akımını başlatan sanıyorum Kubuntu, ama Mint bile daha iyi bir KDE kullanımı sunuyor. Kubuntu gerçekten hiç hoşuma gitmemişti.
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: Eludecraft - 22 Haziran 2014, 17:50:05
KDE akımını başlatan sanıyorum Kubuntu
Yanlış biliyorsunuz sanırım.
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: Fitilli Daniyal - 22 Haziran 2014, 18:56:34
KDE akımını başlatan sanıyorum Kubuntu
Yanlış biliyorsunuz sanırım.
Uzun aradan sonra yazıyorsun bari resmiyeti düşür, kim KDE'yi ilk kullanan dağıtım?
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: belleksiz - 22 Haziran 2014, 22:09:28
sistemi kurdum buraya kadar sorun yok steamı kurdum oyunu kurdum ama oyuna gıremıyorum open gl ve video card felan dıey bı uyarı verıyor sanırım ekran kartı yuklu degıl nvdia 430 serisinin uygun olan surucusunu nasıl temın edebılırım

sanırım bu sıstem sadece .deb calıstırıyor :D
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: Reddet - 22 Haziran 2014, 22:11:27
sistemi kurdum buraya kadar sorun yok steamı kurdum oyunu kurdum ama oyuna gıremıyorum open gl ve video card felan dıey bı uyarı verıyor sanırım ekran kartı yuklu degıl nvdia 430 serisinin uygun olan surucusunu nasıl temın edebılırım

sanırım bu sıstem sadece .deb calıstırıyor :D
bunun için yeni konu açaydın sorunun için?  :)
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: belleksiz - 22 Haziran 2014, 22:29:07
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1122.new#new açtım konu :D
Başlık: Ynt: Dağıtım / İşletim Sistemi Tavsiyesi
Gönderen: Reddet - 22 Haziran 2014, 22:36:55
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1122.new#new açtım konu :D
iyi etmişsin  :)