Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: cylon - 21 Haziran 2014, 22:33:59
-
Firefox'u 1.0 sürümünden beri severek kullanmaktayım.
Mint 16 üzerinde FF 29 kullanıyorken sık sık göçmeye başladı. Bazı eklentileri devre dışı bıraktım. Sorun çözülmedi.
Bunun üzerine temiz bir Mint 17 kurdum (MATE) Şu anda FF 30 kullanıyorum. Fakat anlamsız göçmeler devam ediyor.
Sizde de bu türden bir kararlılık sorunu varmı?
-
Mint 17 Mate'te Firefox kullanıyorum. 10 Haziran'da sistemi kurmuştum. Firefox'un o günden bugüne hiç çöktüğünü hatırlamıyorum.
-
Mint 17 Mate'te Firefox kullanıyorum. 10 Haziran'da sistemi kurmuştum. Firefox'un o günden bugüne hiç çöktüğünü hatırlamıyorum.
aynen bende kurduğumdan beri hiç çökmeye rastlamadım. 8)
-
Tarayıcıyı kapatıp aşağıdaki komut ile güvenli kipte başlatmayı dener misiniz?
firefox -safe-mode