Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: DuzceLy - 03 Temmuz 2014, 17:57:02
-
Centos'a sopcast kurdum ama nasıl yayın yapılıyor bilmşyorum yardımcı olurmusunuz ?
komut satırına ./sp-sc-auth yazıyoruz ve aşşağıdakileri doldurmamız gerekiyor bunu bilen varmı nasıl çalıştığını ?
./sp-sc [-TpI] [-b ipaddr] [-u username:password] [-n out:total] <sop://url> <localport> <playerport>
bu koyu yerlere neler gelicek bilen varmı ?