Linux Mint Türkiye

Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: DuzceLy - 03 Temmuz 2014, 20:11:21

Başlık: Centos Vlc Player Kurulumu (Sorunu)
Gönderen: DuzceLy - 03 Temmuz 2014, 20:11:21
Sa ;

Centos 5.10'a vlc player kurdum tıklıyorum ama icon gelip gidiyo sonradan açılmıyor sorun nerede ?

Ve tekrar kurmak istesem bana yardımcı olurmusunuz.

Birde ace player kurabilirsek onu istiyorum :S
Başlık: Ynt: Centos Vlc Player Kurulumu (Sorunu)
Gönderen: Danny - 04 Temmuz 2014, 00:55:41
Kod: [Seç]
vlc
komutunu vererek çalıştırmayı deneyin ve terminalde hata çıktısını bizimle paylaşın.
Başlık: Ynt: Centos Vlc Player Kurulumu (Sorunu)
Gönderen: DuzceLy - 04 Temmuz 2014, 16:21:49
Bu arada linux üzerinden sitenizde login olmaya çalıştığımda css ler görünmüyor. javalardamı problem var başka bişeymi ? tarayıcı firefox. hatta siteye giriş yaptıktan sonra cssler yok resmen
Başlık: Ynt: Centos Vlc Player Kurulumu (Sorunu)
Gönderen: DuzceLy - 04 Temmuz 2014, 16:23:49
Böyle bir hata veriyor burada diyorki root ile açma user ile aç diyo :d başa döndük işte o yüzden kde gri ekran problmini aşmam gerek.

VLC is not supposed to be run as root. Sorry.
If you need to use real-time priorities and/or privileged TCP ports
you can use vlc-wrapper (make sure it is Set-UID root first and
cannot be run by non-trusted users first).