Linux Mint Türkiye

Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: mustafa - 15 Temmuz 2014, 12:34:17

Başlık: realtek rtl8187l ile ilgili hata
Gönderen: mustafa - 15 Temmuz 2014, 12:34:17
merabalar arkadaşlar. everest zc-fg714 usb wriless aldım bağladığımda ağlar görünüyor ve bağlanıyor ama internete girmiyor... driver yüklemeye denedim hata veriyor.... kullandığım bilgisayar leptop acer aspire 5742g kullandığım işletim sistemi kali linux.. cevaplarınızı bekliyorum teşekkür ederim :D
Başlık: Ynt: realtek rtl8187l ile ilgili hata
Gönderen: daligo5 - 15 Temmuz 2014, 16:26:47
bu problem kartın sürücüsünden değil şifreleme yönteminden kaynaklanıyor olabilir. sürücü yüklemeden önce modemden kablosuz şifreleme yöntemini wpa1 olarak değiştirmeyi deneyiniz. yine olmazsa o zaman bu adresten sürücüyü indirerek kurulum yapınız. Nasıl kurulacağını içinde readme yazan dosyada instal bölümünde yazıyor. Bende aynı kartı kullanıyorum bende sık sık ağdan düşme problemi vardı sürücü kurunca düzeldi.

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PFid=1&Level=6&Conn=5&ProdID=36&DownTypeID=3&GetDown=false&Downloads=true#352
Başlık: Ynt: realtek rtl8187l ile ilgili hata
Gönderen: Reddet - 15 Temmuz 2014, 18:17:37
[member=238]mustafa[/member] konuyu yanlış yere açmışsın. Diğer Linux Dağıtımları'na açsaydın daha iyi olmaz mıydı sence? :)

Alıntı
forumda Windows ve MacOS gibi kapalı kaynak işletim sistemleri için desteğimiz yok maalesef. Bu konuda destek alabileceğiniz bir dünya farklı forum mevcut. İlgili forumlardan daha hızlı biçimde destek almanız çok daha muhtemel. Konu dışı bölümümüzün açıklamasını hatırlatmak isterim. 
Başlık: Ynt: realtek rtl8187l ile ilgili hata
Gönderen: dev@mehmet - 19 Temmuz 2014, 22:17:46
 [member=286]anony[/member] alıntı niye koydun acaba. Zaten arkadaş kali linux kullanıyormuş.
Başlık: Ynt: realtek rtl8187l ile ilgili hata
Gönderen: Reddet - 19 Temmuz 2014, 22:53:27
metrekup, konu başka bir yerdeydi. galiba taşınmış.