Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: FurkanYC - 31 Temmuz 2014, 19:53:09
-
(http://s30.postimg.org/peallt6ld/4_Yr8_Dp.jpg)
Power tuşuna basıyorum, siyah ekranda Linux Mint 17 yazıyor ve noktalar geçiyor, ESC'ye bastığımda bu ekranı gösteriyor. Sadece ctrl+alt+f2'den startx ile açılıyor. Nvidia sahipli sürücüsünü kullanıyordum bir sorun yoktu. Bugün internette dolandım biraz, Oxygen simge setini kullanıyordum, Mint-Dark yaptım, ve bilgisayarı kapattım. Sonra tekrar açılmadı. Saatlerce Linux Mint 17 yazıyor öylece bekliyor.
Düzenleme: Resim taşıma
-
CTRL+ALT+F1 ile TTY1 uçbirimine ulaştıktan sonra oturum açıp, aşağıdaki komutlar ile MDM'yi yeniden yüklemeyi deneyiniz.
sudo apt-get purge mdm
sudo apt-get install mdm
-
(http://s4.postimg.org/95vhdiv1p/0bn_Lz_B.jpg)
İlk kodu yazınca böyle oluyor ve ikincide de benzer bir sonuç veriyor.
Düzenleme : Resim taşıma
-
Aşağıdaki komutu çalıştırarak bir uygulama veya güncellemeyle ilgili bağımlılık sorunun çözmeyi deneyiniz.
sudo apt-get install -f
Not: Resimleri daha uzun süre barındıran, örneğin buradaki (http://postimage.org/) veya buradaki (http://imgur.com/) gibi paylaşım alanlarına yüklerseniz daha kalıcı olacaktır. Şu an paylaşım yaptığınız alan resimleri kısa süre içinde silebiliyor.
-
475MB alan boşalacak dedi, bir çok şeyi silmeye başladı. Genelde LibreOffice. Hala devam ediyor silmeye. Normal mi? Ayrıca Nvidia'nın bir şeylerini de siliyor
-
(http://s27.postimg.org/v5xuqukin/IMG_20140731_202228.jpg) (http://postimg.org/image/v5xuqukin/)
Çoğu şeyi sildi, sonra tekrar ilk verdiklerinizi girdim sonuç bu
-
sudo apt-get remove libvdpau1Komutunu verdim, sonra tekrar denedim ilk komutları, 'mdm' paketi için kurulum adayı yok dedi yine
Not: sudo apt-get update yapıp tekrar install mdm denedim ve indirip kurdu ve tekrar başlattım açıldı. Mor giriş rengi üzerinde Ubuntu 17 yazıyor ve beyaz temalı şifre sorma ekranı geliyor, girdim, xfce paneli yoktu. Xfce'yi tekrar yükledim, görünüm xstart gibi. Nvidia kurulu değil fakat varsayılan sürücü olarak seçili. Çoğu program silinmiş, format atılmış gibi...
-
Aşağıdaki komut ile XFCE paketlerini tekrar kurmayı deneyiniz.
sudo apt-get install --reinstall mint-meta-xfce mint-artwork-xfce mint-backgrounds-xfce grub2-theme-mint
Mor giriş rengi üzerinde Ubuntu 17 yazıyor ve beyaz temalı şifre sorma ekranı geliyor, girdim, xfce paneli yoktu. Xfce'yi tekrar yükledim, görünüm xstart gibi. Nvidia kurulu değil fakat varsayılan sürücü olarak seçili. Çoğu program silinmiş, format atılmış gibi...
Bu bahsettiklerinizden sadece bir tema değişimi sonrası yaşanan bir olmadığı anlaşılıyor.
-
Pipelight'ı kurup kaldırıp bilgisayarı kapatmıştım dün. Belki onunla ilgisi vardır. Şimdi sıfırdan kurulum yapıyorum, yardım ve ilgi teşekkür ederim, kolay gelsin
-
Pipelight'ı kaldırırken sistemden bir kaç meta paket silinmiş olabilir. Tam olarak ne olduğunu bilemiyoruz tabii. Yukarıdaki komutlar ile silinen uygulamalar geri yüklenmesi gerekir.
Not: Yeniden kurulum tercih edildiği için konu kilitlendi.