Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: 997Serhat - 16 Ağustos 2014, 18:43:06
-
Bugün bilgisayarıma Linux Mint'i kurdum. İyi güzel ayarları vs. yaptım. Çok hoş oldu fakat alt çubuk (windows çubuğuna benzeyen) ilk zamanlar da sıkıntı yapmıyordu. Fakat şimdi kendi kendine gidiyor. Yani ben fareyi üzerine götürdüğümde kayboluyor. Fakat mesela diyelim orda Firefox mu var, ona tıklıyabiliyorum, ben görmesem bile tıklayabiliyorum.
Göstermem gerekirse, fareyi üzerine götürmeden önceki hali:
(https://imagizer.imageshack.us/v2/1168x657q90/673/vbxmmF.png) (http://imageshack.com/f/ipvbxmmFp)
Getirdikten sonraki hali (gözükmeseler bile üzerlerine basabiliyorum):
(https://imagizer.imageshack.us/v2/1168x657q90/904/RWmznx.png) (http://imageshack.com/f/p4RWmznxp)
Düzenleme: İmla
-
Edit: Sorunu Kendim Çözdüm.
Paneli Kaldırdım. Sonra Tekrar Oluşturdum Sorun Düzeldi.
Sorunum ise Çok Basitmiş :- ) Panel>Görünüm>Saydamlık>>"Giriş" adlı Çubuğu %100 Yaparsanız Çubuk Kaybolmaz. Ben %0'a Ayarlamıştım...
(https://imagizer.imageshack.us/v2/1211x681q90/673/1b4NTS.png)
-
[member=512]997Serhat[/member] Merhaba sorununuzu çözmüşsünüz ne mutlu :) yalnız çözülen konuların ilk başlığına [Çözüldü] etiketi koyuyoruz ki konu kilitlenebilsin :)
-
[member=512]997Serhat[/member] (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=profile;u=512) Merhaba sorununuzu çözmüşsünüz ne mutlu (http://forum.linuxmint.net.tr/Smileys/default/smiley.gif) yalnız çözülen konuların ilk başlığına [Çözüldü] etiketi koyuyoruz ki konu kilitlenebilsin (http://forum.linuxmint.net.tr/Smileys/default/smiley.gif)
bundan sonra dikkat ederim. saolun.