Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: efulim - 19 Ağustos 2014, 12:17:08
-
Merhabalar
Bilgisayarı her açtığımda parlaklık en düşük sevide oluyor. Bunu devamlı benim ayarladığım seviyede kalmasını sağlayabilirmiyiz.
Not: FN tuşlarında herhangi bir sorun yok FN tuşları ile ayarlama yapabiliyorum.
-
sudo apt-get install xbacklight
diyerek xblacklight 'ı kuralım.
ev dizinine boş bir metin belgesi oluşturun ;
#!/bin/bash
xbacklight -set 65
belgeye yukarıdaki satırları ekleyin.
belgenin ismini bright.sh olarak değiştirin.
uçbirimden çalışma yetkisi verelim.
chmod +x bright.sh
daha sonra başlangıç uygulamalarından bright.sh dosyasını gösterin.
böylece sisteminiz her açıldığında başlangıç olarak %65 parlaklıkla açılmış oluyor.
değeri kendiniz bright.sh belgesinden değiştirebilirsiniz.
-
Teşekkür ederim.