Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: OnuR916 - 29 Ağustos 2014, 23:47:29
-
Merhaba arkadaşlar,
Ben bir sürü dosya indirdim, hem internetten hem de Yazılım Yöneticisinden. Ben bunları nasıl açıcağım? Masaüstünde simgeleri yok. Daha yeni format attım Linux Mint'e geçtim. Yardım eden herkese şimdiden teşekürler.
Birde wine nasıl kullanılır bana anlatır mısınız ?
Düzenleme: İmla
Lütfen imla kurallarına elimizden geldiğince özen gösterelim.
-
Merhaba, Sanırım Wine için gereken bilgi Burada (http://tr.wikipedia.org/wiki/Wine) verilmiş. Genelde programların varsayılan indirme konumu Ev dizini altındaki İndirilenler klasörüdür.
Yazılım yöneticisinden indirdiğiniz programlara ise menüden ulaşabilirsiniz.