Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: Marslı - 02 Eylül 2014, 13:31:40

Başlık: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Marslı - 02 Eylül 2014, 13:31:40
merhaba. konuyu nereye açacağımı bilemedim bende buraya açtım. arkadaşlar, gtk3 için kde teması var mı bildiğiniz yada kullandığınız? ben aradım biraz ama bulamadım. şimdiden teşekkürler.
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Reddet - 02 Eylül 2014, 13:48:14
Aşağıdaki temayı kullanabilirsiniz..(http://smashingweb.info/wp-content/uploads/2014/04/zukiwi-theme-ubuntu-1404.jpg)

Kod: [Seç]
sudo add-apt-repository ppa:noobslab/themes
sudo apt-get update
sudo apt-get install zukiwi
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Marslı - 02 Eylül 2014, 13:59:56
iyide bu ubuntu için çalışır mı ki? ???
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Reddet - 02 Eylül 2014, 14:03:24
GTK3 teması sormadın mı?
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Marslı - 02 Eylül 2014, 14:06:39
evet gtk3 için sordum?
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Reddet - 02 Eylül 2014, 14:14:46
Çalışır çalışır :)
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Marslı - 02 Eylül 2014, 14:18:01
vallaha süper oldu haa :D saol anony adamsın. peki bu temayı silmemde silecek olursam nasıl silerim? bir fikrin var mı? :)
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Reddet - 02 Eylül 2014, 14:22:20
Aşağıdaki komut ile depoyu silsek,
Kod: [Seç]
sudo rm -rf /etc/apt/sources.list.d/*noobslab*
Şu komut ile de temayı kaldırsak,
Kod: [Seç]
sudo apt-get remove zukiwiİlerleyen zamanlarda 404 hatası almamak için depoları güncellesek,
Kod: [Seç]
sudo apt-get updateSanırım kaldırmış oluruz.. Yanlış yoksa bu şekilde kaldırabilirsin.
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Marslı - 02 Eylül 2014, 14:29:04
ya aslında kaldırmam da daha güzel tema bulursam değiştiririm. onun için sordum. saol çok çook teşekkür ederim. nette aradım ama kde teması bulamadım.. nette arayınca çıkmıyor.. bende dedim forum un güzel insanları bilir :D
Başlık: Ynt: GTK3 KDE Teması
Gönderen: Reddet - 02 Eylül 2014, 14:36:59
Rica ederim. Zaten internette direk KDE teması diye arayınca çıkmıyor. Aynı temayı bende kullanıyorum.. Güle güle kullan :)