Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: Trabula - 09 Eylül 2014, 15:52:24
-
merhaba arkadaşlar ben win8 kullanıcısıyım pek memnun kalmadığım için ve birazda linuxu denemek istediğim içn linux mint 17 yi kurmak istiyorum fakat sitede cinnamon,mate,KDE,XFCE, gibi sürümler var 64 bit işlemcim var ve laptopa yükleyeceğim. hangisi daha stabil hangisini indirmeliyim :D
-
Sistem özelliklerini yazarsan yardımcı olurum. Ama Windows 8 yüklü bir makinaysa ordaki dağıtımların hepsini kurabileceğini düşünüyorum. Cİnnamon ve KDE önerimdir.
-
Tamamen farklı bir deneyimde yaşatabilir sana bu sürümler. Ya da windows benzeri olur kullanım kolaylığı sağlar. Bende yeniyim bu işlerde ama daha önce XFCE KDE ve MATE kullanma şansım oldu. Bana sorucak olursan MATE nin fazla özelleştirmesi yok ya da ben bulamıyorum. Ama xfce de var bikaç özellik. KDE daha güzel gibi android gibi widgetler atabiliyosun masa üstüne. Ama profesyonel olan herkez cinnamon kullanıyor nedenini bilmiyorum sanırım çok daha iyi. Onu öğren ondan sonrada yap dene birini...
-
Tamamen farklı bir deneyimde yaşatabilir sana bu sürümler. Ya da windows benzeri olur kullanım kolaylığı sağlar. Bende yeniyim bu işlerde ama daha önce XFCE KDE ve MATE kullanma şansım oldu. Bana sorucak olursan MATE nin fazla özelleştirmesi yok ya da ben bulamıyorum. Ama xfce de var bikaç özellik. KDE daha güzel gibi android gibi widgetler atabiliyosun masa üstüne. Ama profesyonel olan herkez cinnamon kullanıyor nedenini bilmiyorum sanırım çok daha iyi. Onu öğren ondan sonrada yap dene birini...
Prodesyonel olan herkes dersek işin içinden çıkamayız :) Profesyoneller genelde OpenBox falan kullanırlar. Herkes kendi zevkine göre kullanır. Ben uzun süredir Cinnamon kullanmaktaydım. Bugün değişiklik olsun diye KDE yükledim. Her masaüstü ortamının artıları var, eksileri var. Kişiye göre değişen şeyler bunlar üstelik. Kura boza kendisi bulacak yolunu.
-
Aynen bende Mate yükledim tavsiyeden ötürü ama Slaxta KDE denemiştim o çok daha güzel aslında işletim sistemini tekrar indiremem CD üzerinden kuruyorum çünkü. Tekrar cd yakmam lazım KDE dönme şansım varmı sen deyince şuan esti kafama :D
Bu sayede arkadaşımızda tek tek deneyebilir.
-
Sistem özelliklerini yazarsan yardımcı olurum. Ama Windows 8 yüklü bir makinaysa ordaki dağıtımların hepsini kurabileceğini düşünüyorum. Cİnnamon ve KDE önerimdir.
intel i5 2.6 ghz 8 gb ram 2 gb ekran kartı n vidia geforce 640m yorumlara baktım biraz cinnamon kurmaya karar verdim
-
İsabetli karar. Mint ile en iyi Cinnamon kullanılır.
-
İsabetli karar. Mint ile en iyi Cinnamon kullanılır.
peki bişey daha soracaktım ben bu cinnamon u kurduğum zaman ekstra driverları kurmam gerekiyor mu
http://www.linuxmint.com/edition.php?id=158
bu siteden kurucam
-
Eğer oyun oynamayı falan düşünüyorsan Ekran Kartı Kapalı Kaynak Sürücüsünü kuracaksın. Başka hiçbir şeye gerek yok. Kurulum bittiği anda her şey hazır olacak.
-
Eğer oyun oynamayı falan düşünüyorsan Ekran Kartı Kapalı Kaynak Sürücüsünü kuracaksın. Başka hiçbir şeye gerek yok. Kurulum bittiği anda her şey hazır olacak.
çok saol ço teşekkür ederim :)
-
Eğer oyun oynamayı falan düşünüyorsan Ekran Kartı Kapalı Kaynak Sürücüsünü kuracaksın. Başka hiçbir şeye gerek yok. Kurulum bittiği anda her şey hazır olacak.
Şimdi ben oyun oynayacağım için ben de mi onu yükleyeceğim ?
-
Şimdi ben oyun oynayacağım için ben de mi onu yükleyeceğim ?
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=78.0 (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=78.0) Bumblebee ayarları için buraya bakabilirsiniz.
-
[member=763]Trabula[/member], bu konuya yeterince cevap geldi sanırım. Farklı içerikli soru veya sorunlar için başka konular açabilirsiniz. Bu konuyu kilitleyelim.