Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: fenci - 14 Eylül 2014, 00:29:29
-
Merhaba Linux mint geç açılma sorunu ile ilgili dediğiniz çıktıyı alamıyorum :(
(http://i.hizliresim.com/B99ZXV.png)
-
Bunun için aşağıdaki komutu uçbirimde çalıştırınız.
dmesg > çıktıBu komut kullanıcı ev dizini altında çıktı isimli bir dosya oluşturacak.
Bu dosyanın içeriğinin tamamını buradaki (http://paste2.org/) alana yapıştırınız.
Çıktının bağlantısı ile birlikte burada (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?board=4.0) yeni bir konu açınız.
Bu konuyu kurulum yaptığınız için etiketlemeden kilitleyelim.
Ev dizini altında çıktı diye bir dosya oluşacaktır. Ev dizinini (/home/mahmut) kontrol ettiniz mi?
-
Tamam pardon yapıyorum şimdi masaüstünden terminali açtım oldu
-
http://paste2.org/DLEcGKaD
-
Bakalım sorun Plymouth (grafiksel önyükleme animatörü) sebebiyle mi oluşuyor.
Bunun için aşağıdaki komut ile grub dosyasını açınız.
(Mate masaüstü için gedit yerine pluma yazmalısınız.)
sudo gedit /etc/default/grub
Açılan dosyada aşağıdaki satırları bulunuz.
GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT="quiet splash"
Açılan dosyada quiet splash değişkenlerini silip dosyayı kaydedin.
Aşağıdaki gibi olacak.
GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT=""
Şimdi aşağıdaki komut ile grub ayar dosyasını güncelleyelim.
sudo update-grub
Bu şekilde sisteminiz herhengi bir başlangıç animasyonu olmadan başlayacatır.
Sisteminizin açılış hızında herhangi bir değişiklik oldu mu?
Aşağıdaki komutun çıktısını tekrar paylaşabilirsiniz.
dmesg
-
Dediğinizi yaptım yaklaşık 10snlik felan azalma oldu (iki üç defa defa denedim yani açılış ort. 60sn ) .
Sorun varsa bulmamız açısından başlarker gözlemlediğim kadarıyla mintte hoş geldiniz yazısı felan çıkmıyor siyah bir ekran geliyor ve sonrasında masaüstü geliyor.
dmesg çıktısı şöyle: http://paste2.org/bjbXAdhc