Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: noneednick - 06 Mart 2014, 20:57:52

Başlık: misafir oturumu
Gönderen: noneednick - 06 Mart 2014, 20:57:52
ubuntuda olduğu gibi mintte de misafir oturumu diye bir bölüm var mı?
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: Butterfly - 06 Mart 2014, 21:48:41
Şu an için MDM görüntü yöneticisinde böyle bir özellik yok. Linux Mint 16 kullanıyorsanız, Linux Mint için özelleştirilmiş LightDM görüntü yöneticisini aşağıdaki komut ile kurabilirsiniz.

Kod: [Seç]
sudo apt-get install --no-install-recommends lightdm
Kurulum sırasında sizden hangi görüntü yöneticisini seçeceğinizi sorduğunda lightdm'yi seçeceksiniz.

Daha sonra MDM'yi tekrar etkinleştirmek isterseniz aşağıdaki komutu uçbirimde açlıştırın ve mdm'yi seçin.

Kod: [Seç]
sudo dpkg-reconfigure mdm
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: noneednick - 06 Mart 2014, 23:22:36
dediğiniz yaptım sistemim çalışmıyor. linux mint 16 yükleme ekranında yeşil dolan kısım sarıya dönüyor öylede kalıyor açılmıyor
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: Butterfly - 06 Mart 2014, 23:36:44
CTRL+ALT+F1 ile TTY1 uçbirimine ulaşmayı deneyiniz. Kullanıcı adı ve şifrenizi girip oturum açınız. Sonra aşağıdaki komutu uçbirimde çalıştırarak MDM'ye geri dönebilirsiniz.

Kod: [Seç]
sudo dpkg-reconfigure mdm
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: noneednick - 06 Mart 2014, 23:44:46
çok şükür düzeldi. herhangi bir etkisi olur mu lightdm geçişi ve eskiye dönüşün sistem üzerinde?
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: Butterfly - 06 Mart 2014, 23:46:42
Olacağını sanmıyorum, isterseniz paketi aşağıdaki komut ile kaldırabilirsiniz?

Kod: [Seç]
sudo apt-get purge lightdm
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: noneednick - 06 Mart 2014, 23:48:34
kaldırdım teşekkürler
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: Butterfly - 06 Mart 2014, 23:52:28
Bir de aşağıdaki şekilde kurulum dener misiniz?

Kod: [Seç]
sudo apt-get install --no-install-recommends unity-geeter
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: noneednick - 06 Mart 2014, 23:59:18
yok sağolun bu sistemi eski haline getirmek için 2 kez yeniden kurdum.(kötü geçen ubuntu maceramdan bahsediyorum) bu iş sakat gibi ben ikinci bir kullanıcı oluşturup çözmeye çalışacağım
Başlık: Ynt: misafir oturumu
Gönderen: Butterfly - 07 Mart 2014, 00:06:06
yok sağolun bu sistemi eski haline getirmek için 2 kez yeniden kurdum.(kötü geçen ubuntu maceramdan bahsediyorum) bu iş sakat gibi ben ikinci bir kullanıcı oluşturup çözmeye çalışacağım

Bu şekilde kurarsanız büyük ihtimalle sorun yaşamayacaksınız.