Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: h4sturk - 20 Eylül 2014, 09:13:23
-
Masaüstünden /var dizinine bir dosya taşırken nasıl olduysa Masaüstü/ dizinini sildim. Komple gitti yav. Çöpte de gözükmüyor, oturdum sigara yaktım. Nasıl geri getircem, 150 GB arşiv vardı orada. :'(
-
Anam :( usta var dizinine Masaüstü dizinini taşımış olabilirsin. Linuxta bu mümkün bir bak derim. Eğer diskte o 150 GB lık kısım bos gorunmuyorsa duruyor demektir.
-
Sabit diske şimdilik yeni şeyler yüklemeyin.(Silinen verilerin olduğu kısma yeni veri yazılmasın.) Kurtarma yazılımları ile büyük olasılıkla kurtarabilirsiniz. Testdisk, PhotoRec gibi yazılımlar işinizi görebilir.
-
Fitilli Daniyal (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=profile;u=114) Baktım ona çoktan hocam, sonuç yok. Neyse, olan oldu bi kere. :-\
karakartala (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=profile;u=9) Hocam, uğraşırım recovery vs. üşendim biraz. Zaten gereksiz epey şey vardı. Sıfırdan bir şeyler çekelim. 8)