Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: mozhan - 20 Eylül 2014, 22:32:46

Başlık: [Çözüldü]Grup ekranı istemiyorum
Gönderen: mozhan - 20 Eylül 2014, 22:32:46
Arkadaşlar merhabalar önceden ubuntu kullanıyordum suan LMDE cinnamon kullanmaktayım.Bilgisayırımda zaten tek işletim sistemi var açılırken iki seçenek çıkıyor karşıma. Mint ve Mint recovery. Bu ekranın çıkmamasını nasıl saglayabılırım.
İkinci bir soru ise mint logosundan önce ekranın alt kısmında grafiksel bozulmalar oluyor siyah ekran varken bu bi sorun mudunr ? çözümü var mıdır ?
Başlık: Ynt: Grup ekranı istemiyorum
Gönderen: Butterfly - 20 Eylül 2014, 23:02:52
Burayı (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=841.msg4704#msg4704) inceleyiniz.
Başlık: Ynt: Grup ekranı istemiyorum
Gönderen: mozhan - 20 Eylül 2014, 23:11:07
bu boot ekranı için çözüm oldu peki ikinci sorun hakkında bir bilginiz var mıdır ?
Başlık: Ynt: Grup ekranı istemiyorum
Gönderen: Butterfly - 20 Eylül 2014, 23:24:41
Sorun olduğunu sanmıyorum, çekirdek donanımı algılarken oluşuyor olabilir.
Başlık: Ynt: Grup ekranı istemiyorum
Gönderen: mozhan - 20 Eylül 2014, 23:29:43
Pekala ilginiz için teşekürler iyi forumlar konuyu kitliyorum