Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: dest - 07 Ekim 2014, 01:57:12
-
Arkadaşlar biraz araştırdım ama bulamadım forumda. Benim bilgisayar otomatik açılırken direk linux mint açılıyor. Açılışta seçersem windows 7 açılıyor bunu tam tersi yapabilir miyiz evdekiler kullanamıyor bilgisayarı ben istediğimde linux mint ile açabileyim. Dosyaları karıştırdım ama bulamadım.
-
Aşağıdaki bağlantıyı inceleyiniz.
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=299.msg2319#msg2319 (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=299.msg2319#msg2319)
-
Haa tamam alttaki windowsu bu şekilde yapınca bidaha düzelmeyecek yazısını okuyunca korkmuştum. Ondan dolayı bu yazıyı dikkate almamış ve konuy açmıştım. Ama siz yazdıysanız zaten sıkıntı çıkmayacaktır. Desteğinizi esirgemiyorsunuz şimdi yapıyorum bi sorunla karşılaşırsam yazarım. Birşey olmazsada konuya bir mesaj daha atacağım.
-
Haa tamam alttaki windowsu bu şekilde yapınca bidaha düzelmeyecek yazısını okuyunca korkmuştum.
Böyle bir iletiyi nerede aldınız? Uygulamanın kendisi mi verdi bu uyarıyı?
-
Yok bu konuyu okumuştum konunun altında
Windows'u bu şekilde varsayılan yapınca, Windows altında grub ayarlarını değiştiremeyeceksiniz. Tekrar eski düzene dönmek için aşağıdaki bağlantıda anlatıldığı biçimde Grub'u yeniden kurmalısınız.
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=99.0
Grub seçim tuşunu değiştirmenin bir imkanı var mıdır araştıralım.
Bunu yazmışsınız ondan ötürü bende korkmuştum ama iletinin sizin olduğunu fark etmedim. Sizin olduğu için sıkıntı yok derdim olursa çözeceğinizi biliyorum o yüzden şimdi yaptım tıkır tıkır çalışıyor. Çok teşekkür ederim.
-
[member=334]dest[/member], rica ederiz.
Çözüldü etiketi için ve konu başlığını düzenleyip daha anlaşılır yaptığınız için biz teşekkür ederiz.
Sorun çözüldüğü için konu kilitlendi.