Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: dest - 07 Ekim 2014, 01:57:12

Başlık: [Çözüldü]Grup2 Ayarları Windows'u ilk açılan işletim sistemi yapma.
Gönderen: dest - 07 Ekim 2014, 01:57:12
Arkadaşlar biraz araştırdım ama bulamadım forumda. Benim bilgisayar otomatik açılırken direk linux mint açılıyor. Açılışta seçersem windows 7 açılıyor bunu tam tersi yapabilir miyiz evdekiler kullanamıyor bilgisayarı ben istediğimde linux mint ile açabileyim. Dosyaları karıştırdım ama bulamadım.
Başlık: Ynt: Grup2 Ayarları
Gönderen: Butterfly - 07 Ekim 2014, 13:16:51
Aşağıdaki bağlantıyı inceleyiniz.

http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=299.msg2319#msg2319 (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=299.msg2319#msg2319)
Başlık: Ynt: Grup2 Ayarları
Gönderen: dest - 07 Ekim 2014, 15:41:59
Haa tamam alttaki windowsu bu şekilde yapınca bidaha düzelmeyecek yazısını okuyunca korkmuştum. Ondan dolayı bu yazıyı dikkate almamış ve konuy açmıştım. Ama siz yazdıysanız zaten sıkıntı çıkmayacaktır. Desteğinizi esirgemiyorsunuz şimdi yapıyorum bi sorunla karşılaşırsam yazarım. Birşey olmazsada konuya bir mesaj daha atacağım.
Başlık: Ynt: Grup2 Ayarları
Gönderen: Butterfly - 07 Ekim 2014, 16:06:52
Haa tamam alttaki windowsu bu şekilde yapınca bidaha düzelmeyecek yazısını okuyunca korkmuştum.

Böyle bir iletiyi nerede aldınız? Uygulamanın kendisi mi verdi bu uyarıyı?
Başlık: Ynt: Grup2 Ayarları
Gönderen: dest - 07 Ekim 2014, 23:57:56
Yok bu konuyu okumuştum konunun altında

Kod: [Seç]
Windows'u bu şekilde varsayılan yapınca, Windows altında grub ayarlarını değiştiremeyeceksiniz. Tekrar eski düzene dönmek için aşağıdaki bağlantıda anlatıldığı biçimde Grub'u yeniden kurmalısınız.

http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=99.0


Grub seçim tuşunu değiştirmenin bir imkanı var mıdır araştıralım.

Bunu yazmışsınız ondan ötürü bende korkmuştum ama iletinin sizin olduğunu fark etmedim. Sizin olduğu için sıkıntı yok derdim olursa çözeceğinizi biliyorum o yüzden şimdi yaptım tıkır tıkır çalışıyor. Çok teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: [Çözüldü]Grup2 Ayarları Windows'u ilk açılan işletim sistemi yapma.
Gönderen: Butterfly - 09 Ekim 2014, 09:29:49
[member=334]dest[/member], rica ederiz.

Çözüldü etiketi için ve konu başlığını düzenleyip daha anlaşılır yaptığınız için biz teşekkür ederiz.

Sorun çözüldüğü için konu kilitlendi.