Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: PCExpress - 09 Ekim 2014, 14:57:48
-
Merhaba beyler ,
Bir çok Linux dağıtımı kullandım fakat %90 ' ında kasma oluyor neden bilmiyorum çok uğraştım bu kasma olayını düzeltmek için fakat nafile 2 GB 667 MhZ Ram ve 2 GB Nvidia GT420 ekran kartı kullanıyorum ElementaryOS , Ubuntu 14.04 , Fedora 20 , Linux Mint 15 (MATE) , Xubuntu , Debian (XFCE) gibi dağıtımları kullandım kasmalar vardı ve yeni çözünürlük ekleyemiyordum. Bende EvolveOS ' u denemek istedim USB ' ye yazdırdım Unetbootin ile fakat başlıktaki hatayı alıyorum bana komut satırı geliyor en altta ama ne yazcağımı bilmiyorum yardım edin lütfen ,
İyi forumlar.
Düzenleme: Tümü kalın ifadeler düzenlendi.
-
Bu Redhat, Fedora tabanlı bir sistem mi? Hata ile ilgili arma yapınca genellikle bu tabanda rastlanan bir soeun olduğunu gözlemledim. Açılış değişkeni olarak acpi=off irqpoll eklemeyi deneyebilirsiniz.
http://superuser.com/questions/357516/linux-install-error-dracut-warning-cant-mount-root-filesystem (http://superuser.com/questions/357516/linux-install-error-dracut-warning-cant-mount-root-filesystem)
-
Hocam bu sorunu Fedora Live USB Creator programıyla USB ' ye atarak hallettim fakat şimdi de önyükleme yaptıktan sonra siyah ekranda kalıyor imleç falan gelmiyor :/ Ubuntu gibi sistemlerde de önyüklemedeki yazılar bile gözükmüyordu fakat Tab ' a basıp quiet splash komutunu nomodeset olarak değiştirince açılıyordu bunda öyle bir komutta yok eklemem mi gerekli anlamadım.
Edit ;
Dert üstüne dert yav :D Nomodeset komutunu girdim masaüstü açıldı fakat hiçbir şey açılmıyor basıyorum hiç tepki vermiyor GNOME masaüstü ortamını kullanıyor bu dağıtım. Çok hoşuma gitti görünümü kullanmak istedim başıma gelmeyen kalmadı yav :D Terminal bile açılmıyor o derece yani :(
-
Merhaba , geribildirimde bulunmak istedim.Araştırmam sonucunda ulaştığım bilgi şöyledir : http://techrights.org/2014/02/19/selecting-a-distribution/ (http://techrights.org/2014/02/19/selecting-a-distribution/) , http://www.linuxtoday.com/upload/evolve-os-an-upcoming-linux-distribution-featuring-a-new-desktop-environment-140218035504.html (http://www.linuxtoday.com/upload/evolve-os-an-upcoming-linux-distribution-featuring-a-new-desktop-environment-140218035504.html) yani openSUSE tabanlı bir işletim sistemi olarak gözüküyor.Belki çözüm yolunu değiştirebilir diye aktarmak istedim.Gerçi hatayı aratınca RPM yani Fedora çıkıyor hata sonuçlarında.Ayrıca openSUSE'yi de öğrenmiş oldum yani RPM'yi : http://en.wikipedia.org/wiki/OpenSUSE (http://en.wikipedia.org/wiki/OpenSUSE)Teşekkürler.
-
Benim çok hoşuma gitti bu dağıtım ya Budgie masaüstü v7 kullanıyormuş işte bu arayüzde sadece açabildiğim şey alttaki bar ' a sağ tıklayıp özellikleri açmak onda da alttaki barı özelleştirebiliyoruz hiçbir program açılmıyor neden olduğunu anlamış değilim :( Gerçekten istiyordum bu dağıtımı :S Kurulumu bile başlatamıyorum çalıştırmıyor onu da :D
-
Evolve OS aynı geliştiricinin sıfırdan geliştirdiği Solus OS(artık geliştirilmiyor) tabanlı bir dağıtım. Ayrıca RPM değil Pisi paket sistemini kullanıyor. Dracut niye kullandığını anlayamadım doğrusu. (Taban değiştirmiş olabilirler de) https://evolve-os.com/about/
-
Evolve OS aynı geliştiricinin sıfırdan geliştirdiği Solus OS(artık geliştirilmiyor) tabanlı bir dağıtım. Ayrıca RPM değil Pisi paket sistemini kullanıyor. Dracut niye kullandığını anlayamadım doğrusu. (Taban değiştirmiş olabilirler de) https://evolve-os.com/about/
Evet hakkında bölümünde "Evolve OS is a Linux distribution built from scratch, using a forked version of the PiSi package manager (maintained as “eopkg” within Evolve OS)" yazıyordu ancak arayınca da karşıma benim belirttiğim veriler çıktı.Açıkçası ben de öğrenmek istiyorum tam olarak nasıl bir dağıtım olduğunu.İnternet üzerinde arama yapmamı kolaylaştıracak bir ipucu verebilirseniz sevinirim.Teşekkürler.