Linux Mint Türkiye

Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: PCExpress - 26 Ekim 2014, 14:57:23

Başlık: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: PCExpress - 26 Ekim 2014, 14:57:23
Merhabalar ;

İndirdiğim bir müziği açıyorum VLC ile bir süre sonra ses gidiyor ama süre göstergesi durmuyor ilerliyor şarkıyı tekrar başlatınca ses geliyor ancak başka program denemeyi düşündüm Audacious denedim onda da aynı şekil GNOME Player denedim onda şarkılar hiç başlamıyor sorunu anlayamadım bi' türlü yardım ederseniz sevinirim.

İyi forumlar.
Başlık: Ynt: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: Butterfly - 26 Ekim 2014, 15:15:39
[member=853]PCExpress[/member], ElementaryOS dağıtımını kullanıyorsanız konuları Diğer Linux Dağıtımları (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?board=38.0) bölümüne açmalısınız. Lütfen farklı bir dağıtım için bu bilgileri paylaşarak konu açınız.

Buradaki (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1817.msg11506#msg11506) öneriyi denediniz mi?
Başlık: Ynt: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: PCExpress - 26 Ekim 2014, 15:28:04
ALSA olarak ayarladım ve Aygıt olarakta kullandığım ses kartını seçtim bir daha olursa buraya yorum olarak belirtirim , teşekkürler.

Edit ; GNOME Player artık çalıyor sanırım sorunum çözüldü yine de emin değilim.
Başlık: Ynt: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: PCExpress - 26 Ekim 2014, 17:39:43
Kod: [Seç]
MPlayer interrupted by signal 6 in module: decode_audio

Çalarken duruyor ve bu hata geliyor GNOME Player ' de diğerlerini denemedim.
Başlık: Ynt: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: daligo5 - 26 Ekim 2014, 18:12:49
çalmaya çalıştığınız dosya hatalı olabilirmi acaba
Başlık: Ynt: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: PCExpress - 26 Ekim 2014, 18:42:44
Sanmıyorum hocam sürekli olmuyor ki bu sorun bazen oluyo bazen sorunsuz çalıyo anlayamadım ki.
Başlık: Ynt: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: Butterfly - 26 Ekim 2014, 19:01:44
Ses dosyasını aşağıdaki şekilde uçbirimden açmayı deneyiniz.

Kod: [Seç]
mplayer /ses/dosyasını/sürükle/bırak
Bu şekilde alınan hata mesajlarını paylaşınız.
Başlık: Ynt: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: PCExpress - 26 Ekim 2014, 19:10:21
Bir hata almıyorum şarkıyı çalıyor fakat komutu girince çıkan çıktı şöyle ;

Kod: [Seç]
MPlayer2 UNKNOWN (C) 2000-2011 MPlayer Team
mplayer: could not connect to socket
mplayer: No such file or directory
Failed to open LIRC support. You will not be able to use your remote control.

Playing /media/DEPO/Rap/Allame & Joker - Dünya İnanmıyor.mp3.
Detected file format: MPEG audio layer 2/3 (libavformat)
[mp3 @ 0xb5f65880]max_analyze_duration reached
[lavf] stream 0: audio (mp3), -aid 0
Clip info:
 major_brand: mp42
 minor_version: 0
 compatible_brands: isommp42
 creation_time: 2012-10-04 17:40:45
 encoder: Lavf53.32.100
Load subtitles in /media/DEPO/Rap/
==========================================================================
Requested audio codec family [mpg123] (afm=mpg123) not available.
Enable it at compilation.
Opening audio decoder: [ffmpeg] FFmpeg/libavcodec audio decoders
AUDIO: 44100 Hz, 2 ch, floatle, 128.0 kbit/4.54% (ratio: 16002->352800)
Selected audio codec: [ffmp3float] afm: ffmpeg (FFmpeg MPEG layer-3 audio)
==========================================================================
[AO OSS] audio_setup: Can't open audio device /dev/dsp: No such file or directory
AO: [alsa] 44100Hz 2ch floatle (4 bytes per sample)
Video: no video
Starting playback...
A: 196.9 (03:16.8) of 197.4 (03:17.4)  0.5%


Exiting... (End of file)
Başlık: Ynt: ElementaryOS Müzik Sesleri Kesiliyor
Gönderen: Butterfly - 26 Ekim 2014, 20:58:20
Çıktılarda bir sorun olduğunu tespit edemedim. Aşağıdaki komutlar ile PPA deposundan Mplayer2'yi kurmayı deneyebilirsiniz.

Kod: [Seç]
sudo add-apt-repository ppa:motumedia/mplayer-daily
sudo apt-get update
sudo apt-get install mplayer2

Aşağıdaki moutlar ile de Gnome Player uygulamasını PPA deposundan güncellemek mümkün.

Kod: [Seç]
sudo add-apt-repository ppa:brandonsnider/gnome-mplayer-dev
sudo apt-get update
sudo apt-get install gnome-mplayer