Linux Mint Türkiye

Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: Fitilli Daniyal - 22 Kasım 2014, 20:21:55

Başlık: Manjaro temasını Netrunner'da kullanmak mümkün müdür?[ÇÖZÜLDÜ]
Gönderen: Fitilli Daniyal - 22 Kasım 2014, 20:21:55
Bildiğiniz gibi Manjaro'nun arayüzü gerçekten çok iyi. Ama benim alışık olmadığım ve bana sıkıntı çıkartan bir dağıtım. O arayüzü başka bir dağıtıma entegre etmek mümkün müdür?
Başlık: Ynt: Manjaro temasını Netrunner'da kullanmak mümkün müdür?
Gönderen: Toor - 22 Kasım 2014, 20:27:22
Manjaro ve Netrunner'da kullandığınız masaüstü ortamı aynıysa rahat bir şekilde aynı temayı kullanabilirsiniz. Eğer farklı arayüzler kullanıyorsanız hangi arayüzleri kullandığınızı öğrenebilir miyim? Mesela ikisi de GTK temaları kullanan bir arayüz ise (Mate ve GNOME gibi.) Tema dosyalarını ev dizinindeki .themes klasörüne veya file system'den usr/share/themes klasörüne atarak kullanabilirsiniz.

Kolay gelsin.
Başlık: Ynt: Manjaro temasını Netrunner'da kullanmak mümkün müdür?
Gönderen: Fitilli Daniyal - 22 Kasım 2014, 20:31:31
Her ikiside KDE kullanıyor. Fakat Manjaro makyajlı geliyor ve benim gerçekten hoşuma gitmişti o arayüz.
Başlık: Ynt: Manjaro temasını Netrunner'da kullanmak mümkün müdür?
Gönderen: Toor - 22 Kasım 2014, 20:41:43
Bu (https://forum.manjaro.org/index.php?topic=17752.0) konuda manjaro'nun arayüzünde kullanılan içerikler listelenmiş..

İnternette ve KDE araçlarında istediğiniz temaları isimleriyle aratarak bulabilirsiniz.

Giriş ekranı: manjaro-redefined-kdm-theme 1.0-1
Yükleme ekranı: ksplash-theme-manjaro-redefined 1.0.1-1
Renk şeması: Oxygreen
İmleç teması: Breeze
Masaüstü teması: Violet Pastel
İkon Tema: FaenzaFlattr Green

Düzenleme :
Masaüstü temasını buldum indirebilirsiniz : http://kde-look.org/content/show.php/?content=161861

Kolay gelsin.
Başlık: Ynt: Manjaro temasını Netrunner'da kullanmak mümkün müdür?
Gönderen: Fitilli Daniyal - 22 Kasım 2014, 20:45:11
Dostum muhteşemsin :) Sağolasın :)
Başlık: Ynt: Manjaro temasını Netrunner'da kullanmak mümkün müdür?
Gönderen: Toor - 22 Kasım 2014, 21:08:07
Rica ederim.
Başlık: Ynt: Manjaro temasını Netrunner'da kullanmak mümkün müdür?
Gönderen: Butterfly - 22 Kasım 2014, 22:43:47
Konu ile ilgili bir çözüme ulaşıldıysa, konu başlığını düzenleyip [Çözüldü] etiketi eklerseniz konuyu kilitleyebiliriz.