Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: Fitilli Daniyal - 22 Kasım 2014, 20:21:55
-
Bildiğiniz gibi Manjaro'nun arayüzü gerçekten çok iyi. Ama benim alışık olmadığım ve bana sıkıntı çıkartan bir dağıtım. O arayüzü başka bir dağıtıma entegre etmek mümkün müdür?
-
Manjaro ve Netrunner'da kullandığınız masaüstü ortamı aynıysa rahat bir şekilde aynı temayı kullanabilirsiniz. Eğer farklı arayüzler kullanıyorsanız hangi arayüzleri kullandığınızı öğrenebilir miyim? Mesela ikisi de GTK temaları kullanan bir arayüz ise (Mate ve GNOME gibi.) Tema dosyalarını ev dizinindeki .themes klasörüne veya file system'den usr/share/themes klasörüne atarak kullanabilirsiniz.
Kolay gelsin.
-
Her ikiside KDE kullanıyor. Fakat Manjaro makyajlı geliyor ve benim gerçekten hoşuma gitmişti o arayüz.
-
Bu (https://forum.manjaro.org/index.php?topic=17752.0) konuda manjaro'nun arayüzünde kullanılan içerikler listelenmiş..
İnternette ve KDE araçlarında istediğiniz temaları isimleriyle aratarak bulabilirsiniz.
Giriş ekranı: manjaro-redefined-kdm-theme 1.0-1
Yükleme ekranı: ksplash-theme-manjaro-redefined 1.0.1-1
Renk şeması: Oxygreen
İmleç teması: Breeze
Masaüstü teması: Violet Pastel
İkon Tema: FaenzaFlattr Green
Düzenleme :
Masaüstü temasını buldum indirebilirsiniz : http://kde-look.org/content/show.php/?content=161861
Kolay gelsin.
-
Dostum muhteşemsin :) Sağolasın :)
-
Rica ederim.
-
Konu ile ilgili bir çözüme ulaşıldıysa, konu başlığını düzenleyip [Çözüldü] etiketi eklerseniz konuyu kilitleyebiliriz.