Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: Fitilli Daniyal - 04 Aralık 2014, 22:12:26
-
Depo olarak kullandığım kısım ve Mint 17'nin yüklü olduğu kısımları açmak için tıkladığımda benden şifre istiyor. Bunu nasıl kaldırabilirim?
-
LMDE için olan öneriyi (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=139.0) denediniz mi?
-
O dizinin içinde öyle bir dosya yok bende. /usr/share/polkit-1 olarak var.
-
Burayı (https://forums.opensuse.org/showthread.php/457235-Udisks-KDE4-6-1-Suse-11-4-Authorization-Required-Issue) bir inceleyin bakalım.
/var/lib/polkit-1/localauthority/10-vendor.d/org.freedesktop.udisks.filesystem-mount-system-internal.pkla
-
O dizinlerin hiçbiri yok bende. Yukarda bahsettiğim şekilde /usr/share/polkit-1/actions... kısmı var. O da udisks değil udisks2 diye geçiyor.
-
Peki o zaman, org.freedesktop.udisks.filesystem-mount-system-internal.pkla dosyasını /usr/share/polkit-1/actions hedefinde oluşturmayı deneyin.