Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: Gray Hat Ninja - 09 Aralık 2014, 22:27:01
-
Evet Ubuntu,Debian,Chakra,Crunchbang,Arch,FreeBSD,OpenBSD denendi.Artık sıra Gentoo da.Bakalım kötü çocuk beni zorlayacakmı ?.Şans dileyin arkadaşlar 8)
-
Kuruluma dair ufak tefek ipuçları verirsen bende denemek isterim ;D
-
Kurulum Arch'dan biraz farklı. Kurduktan sonra rehber bekleriz. :) Malum Türkiye'de pek müşterisi olmadığından kaynak sıkıntısı var. Kolay gele. ;D
-
Kurdum ama ses yok.Yardımcı olabilecek birileri varmı acaba :-\
-
sorun nedir, hangi konuda yardıma ihtiyaç var ?
-
Ses gelmiyor :-\
-
Ses sorunu çözülümüştür.Burası https://forums.gentoo.org/viewtopic-t-819538-start-0.html sayesinde.