Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: oksygen - 18 Aralık 2014, 20:02:42
-
Arkadaşlar,onlarca farklı linux sürümü denedim,şu an en kararlı olarak gelen Fedora sürümünü kullanmaktayım.
Ancak Linux bana işkenceler çektirmekte !
3 gündür AMD ekran kartını kurma çabasındayım,sistem aşırı derecede ısınıyor boşta iken,gereksiz yere fan hızı artıyor,bu gidişle laptopum eskiyecek.
Lenovo g500 kullanıyorum.
Biostan Switchable graphics i aktifleştirdiğim zaman linux açılmıyor,X server hatası veriyor,mecburen açmadan kullanıyorum,ama açmadığım zaman zaten biostan otomatikman amd ekran kartı çalışmıyor.
Linux beni büyük bir kısır döngünün içine haps etmiş durumda,sizlerden yardım bekliyorum,yabancı forumların hiç biri sorunumu çözemedi
-
Fedora için nasıl kurulacağını bilmiyorum ama Linux Mint için burada (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1968.msg12398#msg12398) anlatıldığı biçimde grub dosyası ile ilgili ayarların yapıldığı kısımdan başlayarak sürücü kurmayı deneyebilirsiniz.
-
Fedora için nasıl kurulacağını bilmiyorum ama Linux Mint için burada (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1968.msg12398#msg12398) anlatıldığı biçimde grub dosyası ile ilgili ayarların yapıldığı kısımdan başlayarak sürücü kurmayı deneyebilirsiniz.
Hocam amd nin sürücüsünü indirdim,ama UMA graphics aktif olduğu için biosta,ekran kartını görmüyor,onu aktif etiğim zaman da ekran götüntüsü gidiyor.
Bir kısır döngü oldu.
Hocam bu linux nasıl bir işletim sistemi böyle,bir işletim sistemi benim ihtiyaçlarımı karşılamak yerine,bana eziyet oluyorsa,ben ona işletim sistemi demem.
Neden linux böyle sorunlu,saç yolduran bir işletim sistemi,3 gün içinde bu sorunlardan dolayı laptopuma en az 20 kere format atmışımdır,bu günde çözemezsem yine Windowsun kucağına düşeceğim
Düzenleme: Mesajlar birleştirildi.
Lütfen peşpeşe mesaj göndermek yerine önceki mesajınızı düzenleyiniz.
-
Fedora tecrübem yok ama soyle bir anlatım buldum
https://bluehatrecord.wordpress.com/2014/05/10/installing-the-proprietary-amd-catalyst-14-4-fglrx-driver-on-fedora-20-with-kernel-3-14/
-
Fedora tecrübem yok ama soyle bir anlatım buldum
https://bluehatrecord.wordpress.com/2014/05/10/installing-the-proprietary-amd-catalyst-14-4-fglrx-driver-on-fedora-20-with-kernel-3-14/
Hocam yum install gcc kernel-headers
dedim,reset attım,switchable grafiklere geçtikten sonra ekran karardı,bu tüm linux dağıtımlarında oluyor
-
Linux Mint 17.1 kurup bağlantıda anlatılan biçimde sürücüyü kurmayı deneyebilirsiniz. Fedora için yöntemi uyarlamak denenebilir, ama sonuca sonuca ulaşma olasılığı ne olur bilemiyorum.
Linux'un zor gelmesi yeni olmanızdan dolayı olabilir. Kullandıkça seveceğinizi düşünüyorum. Şu an alıştığınızdan çok farklı bir sistemde olmanız böyle düşünmenize neden oluyor, belki kullanmaya gayret edip bundan 2-3 yıl sonra bu mesajınızı tekrar okuduğunuzda yazdıklarınıza gülümseyeceksiniz.
[member=871]Toros[/member], paylaştığınız bağlantı Intel + ATI hibrid GPU için tam olarak çözüm sunmayabilir.
-
Linux Mint 17.1 kurup bağlantıda anlatılan biçimde sürücüyü kurmayı deneyebilirsiniz. Fedora için yöntemi uyarlamak denenebilir, ama sonuca sonuca ulaşma olasılığı ne olur bilemiyorum.
Linux'un zor gelmesi yeni olmanızdan dolayı olabilir. Kullandıkça seveceğinizi düşünüyorum. Şu an alıştığınızdan çok farklı bir sistemde olmanız böyle düşünmenize neden oluyor, belki kullanmaya gayret edip bundan 2-3 yıl sonra bu mesajınızı tekrar okuduğunuzda yazdıklarınıza gülümseyeceksiniz.
[member=871]Toros[/member], paylaştığınız bağlantı Intel + ATI hibrid GPU için tam olarak çözüm sunmayabilir.
Hocam konu ile bağlantısı olur mu bilemem ama,bir şey sormak istiyorum.
Ben bilgisayar mühendisliği istiyorum,linux da program yazmak için genelde,python,C++ ve ya Java kullanılıyor,ek olarak script yazımı da cabası,Linux bilirsem bana bir faydası olur mu kariyerde ?
Yoksa windows ile devammı etmeliyim ?Yani bu çektiğim eziyete değecekmi
Ben profesyonel anlamda kullanmak istiyorum,sadece standart kullanıcı olmayacağım