Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: smhnce57 - 09 Ocak 2015, 21:26:21
-
Merhabalar, dizüstümün sistemi çöktü. Verileri kurtarmak için Slax Linux'u kurdum. Doğru mu yaptım bilmiyorum şu an! Slax Linux u kullanıyorum HDD'mi bulamadım, yardım ederseniz sevinirim.
Düzenleme: Konu başlığı, imla ve Türkçe karşılıklar.
Laptop => Dizüstü
Konu başlığında acil vb. ifadeler kullanmayınız.
-
Dolphin dosya yöneticisini açtığınızda, sol taraftaki panelde aygıtlar (devices) kısmından disk bölümlerine ulaşabilirsiniz.
-
Aygıtlar kısmında sadece Slax CD görünüyor.
Düzenleme: İmla
İmla kurallarına özen gösteriniz.