Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: derek - 25 Ocak 2015, 15:21:55
-
kaos kde4 kullanıyorum. qt uygulamalarını açarken takılmalar, kasılmalar,, kırılmalar, çatallama oluyor. özellikle qt-transmission ve smplayer açılırken. diğer programlarda hiç bir sorun yok. deneme amaçlı LXQt kurdum neredeyse bütün programlar kasılarak, kırılmalar yaşayarak açıyorum. bunun sebebi ne olabilir?