Arkadaşlar adamlarında para kazanması lazım . Sonuçta ubuntu bir şirket tarafından geliştiriliyor bu tip anlaşmalarla para kazanmak istemeleri bana normal geliyor. İstemiyorsanız kaldırırsınız o özelikleri :)Sonuna kadar katılıyorum
| 0.3-beta1 freya 0.2 luna 0.1 jupiter |
Sistem ile birlikte bu Amazon'a bilgi gönderme özelliğin açık olarak gelmesi bence gizlilik ihlali, suistimal içerir. Sistemi istediğimiz zaman kaldırabiliriz (kapatabiliriz) değil de, sistemi istediğimiz zaman açabiliriz (aktif edebiliriz) olarak gelmesi bence daha doğru olurdu.
Herşey yüklendi sanırsam. Da şurayı anlayamadım? iso. dosyası hangisi?Sisteminizde Daemon Tools vb. bir yazılım yüklü olduğu için Iso dosyası BD-ROM şeklinde görünüyor galiba. Ona girmeden Iso dosyasını indirdiğiniz dizine girip oradan seçmeyi deneyin.
(http://hizliresim.com/EbWYj8) Resim açılmassa şu adresi deneyin: http://i.hizliresim.com/EbWYj8.png (http://i.hizliresim.com/EbWYj8.png)