Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: Juafin - 06 Şubat 2015, 22:52:56
-
Arkadaşlar Elementary OS'un sürümü olarak Elementaryos.org'tan indirdim Luna'yı fakat ne yaptım ise kuramadım illaki bir sorun çıktı. Bu sürümü başarıyla kuran kimse yok mu?
-
Hep bir sorun çıktı deyip kestirip atmışsınız. Nerede sorun oldu, ne yaparken oldu, hata mı aldınız, aldıysanız hatanın içeriği nedir, çıktısı nedir, ne hatası verdi.
Bu şekilde nasıl yardımcı olabiliriz ki size ?
-
Hatalar şimdi aklımda değil malesef ss'sinide almadım. Doğru dürüst en baştan anlatan bi makale arıyorum sadece. :(
-
Kurulum ekranına gelebildiniz mi? Kurulum öncesinde mi sonrasında mı çıkan bu sorun. Kurulum ekranına gelemediyseniz eğer, ben açtığınız diğer konuda en detayına kadar anlatmaya çalıştım :) Türkçe ve Türkçe forumu olan dağıtımlardan bir tanesini deneyin önce, bence (Türkçe klavuzu veya resimli kurulum anlatımı olanlar var). Burada öğrendikten sonra farklı dağıtımlara yönelmeniz daha rahat olur.
-
Şöyle Luna'yı indirdim. VirtualBox'tan çalıştırdım fakat hatalar çıktı. Bu arada Elementary OS Türkçe değil mi?
-
http://wiki.ubuntu-tr.net/index.php?title=VirtualBox
(http://wiki.ubuntu-tr.net/index.php?title=VirtualBox)
VB' ta yaptıklarını bi gözden geçir istiyosan doğru mu değil mi.
-
Doğru yapıyorum hepsini.
-
Sorun ne :) ?
-
Lütfen bu tür yardım başlıkları sorunu tespit ettiğinizde açın. Yoksa sabaha kadar biz sorun nedir diye soracağız. Siz de sadece sorun var diyeceksiniz. Konuyu kapatıyorum, sorunları tespit ettiğinizde moderatöre bildir butonundan konunun tekrar açılmasını talep edebilirsiniz.
-
Arkadaslar benim C diskim 40gb D ise 37.2 hangisini sececegim karar veremedim_ D yi secmek istiyorum D hangisi
-
Lütfen bu konudan devam ediniz.
Konular birleştirildi.
Kurulumun Linux Mint'den pek farklı olduğunu sanmıyorum, aşağıdaki bağlantıdan Linux Mint kurulumu ile ilgili konuyu referans alabilirsiniz.
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=4.0
-
Bu sorun çıkıyor şimdide? Bu arada arkadaşlar resim atmadıgım için üzgünüm daha önceleri.
Resim: http://i.hizliresim.com/pRmNQm.png
-
Bu sorun çıkıyor şimdide? Bu arada arkadaşlar resim atmadıgım için üzgünüm daha önceleri.
Resim: http://i.hizliresim.com/pRmNQm.png (http://i.hizliresim.com/pRmNQm.png)
Usb'ye yazdırırken hangi yazılımı kullandınız? İndirdiğiniz iso dosyasının md5 kontrolünü yaptınız mı?
-
Yazarken hangi programi kullandigimi tam hatirlamiyorum md5 kontrolude yapamdim :(
-
Yazarken hangi programi kullandigimi tam hatirlamiyorum md5 kontrolude yapamdim :(
Iso dosyasının md5 kontrolünü yaparsanız iyi olur. Dosyanın doğru inip inmediği anlaşılır. Iso dosyasını yazdırırkende Unetbootin kullanabilirsiniz. Bazı iso yazdırma programları sorun çıkartabiliyor.
-
Sonunda kurdum arkadaşlar. :) Çok beğendim çok güzel bir sürüm. Yardımcı olan herkese çok teşekkürler.
(http://i.hizliresim.com/vgn19D.png)
Düzenleme: Metin boyutları, renkleri ve resim kod etiketi
Mesajlarınızda varsayılan metin düzenini kullanınız.