Linux Mint Türkiye
Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: Juafin - 11 Şubat 2015, 21:10:09
-
Selamun Aleyküm arkadaşlar. Linux/Ubuntu için Grand Theft Auto(GTA) var mı?
-
Selamun Aleyküm arkadaşlar. Linux/Ubuntu için Grand Theft Auto(GTA) var mı?
Aleykümselam.
Linux için yok. Ancak Wine ile çalışıyormuş:
https://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=3780
-
Bu kadar çok kullanıcısı varken Linux içinde çıkarılmalı.
-
Bu kadar çok kullanıcısı varken Linux içinde çıkarılmalı.
Mint ya da Linux çekirdeğinin geliştiricilerinin elinde olan bir durum değil. Oyun yapımcısı(Rockstar Games) isterse Linux içinde oyunu yayınlayabilir.
-
Rockstar Games'ten böyle bir şey yapacağını sanmam. Kaldı ki GTA V, Windows'a bile 2 sene sonra geliyor / gelecek. Eski oyunlar için hiç sanmıyorum
-
Aynen ama wine programını kullanarak veya play on linux programında bulabilirsen belki yapanilirsin