Linux Mint Türkiye

Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: Juafin - 11 Şubat 2015, 21:10:09

Başlık: Gta
Gönderen: Juafin - 11 Şubat 2015, 21:10:09
  Selamun Aleyküm arkadaşlar. Linux/Ubuntu için Grand Theft Auto(GTA) var mı?
Başlık: Ynt: Gta
Gönderen: Genizcil_N - 11 Şubat 2015, 21:27:58
  Selamun Aleyküm arkadaşlar. Linux/Ubuntu için Grand Theft Auto(GTA) var mı?
Aleykümselam.
Linux için yok. Ancak Wine ile çalışıyormuş:
https://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=3780
Başlık: Ynt: Gta
Gönderen: Juafin - 11 Şubat 2015, 22:25:13
 Bu kadar çok kullanıcısı varken Linux içinde çıkarılmalı.
Başlık: Ynt: Gta
Gönderen: Genizcil_N - 11 Şubat 2015, 22:32:15
Bu kadar çok kullanıcısı varken Linux içinde çıkarılmalı.
Mint ya da Linux çekirdeğinin geliştiricilerinin elinde olan bir durum değil. Oyun yapımcısı(Rockstar Games) isterse Linux içinde oyunu yayınlayabilir.
Başlık: Ynt: Gta
Gönderen: Broadwell - 12 Şubat 2015, 13:53:22
Rockstar Games'ten böyle bir şey yapacağını sanmam. Kaldı ki GTA V, Windows'a bile 2 sene sonra geliyor / gelecek. Eski oyunlar için hiç sanmıyorum
Başlık: Ynt: Gta
Gönderen: Fiora - 17 Şubat 2015, 17:49:26
Aynen ama wine programını kullanarak veya play on linux programında bulabilirsen belki yapanilirsin