Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: Juafin - 12 Şubat 2015, 22:14:09
-
2 sorum olacak ;
1. Bİlgisayarıma en fazla kaç gb ram takıldığını nereden bakarak öğrenebilirim?
2. Ben Elementary OS un Freya Beta 2 sürümünü kullanıyorum. Peki yeni bir sürüm çıktığında yada bu sürüm stabil olduğunda kendiliğinden güncellenir mi?
-
1. Sistem sana en fazla kaç gb ram takabileceğini söylemez ancak bunu kendin tespit edebilirsin. Ana kartında ki slot sayısı, kullandın işletim sisteminin ve işlemcinin 32 ve 64 bit olması, işlemcin mimarisi hepsi birer sekronize içinde çalışır. Şöyleki; 32 bit sistemlerde ortalama 4GB ram kullanılır, 32 bit bir sisteme 8 GB ram taksanızda o ramın tamamanı kullanamazsınız. 64 bit işemcilerde ise kullanılan ram miktarı ortalama 8 GB'dır.
2. Yeni bir sürüm geldiğinde sistem sizi güncelleme yapmanız için uyaracaktır. Güncelleme yapabilirsiniz.
-
Vazgeçmemiş, kurmuş ve kullanıyo olmana sevindim [member=1295]Juafin[/member]
-
Anakart özelliklerine bakman gerek. Büyük ihtimalle mevcut RAM miktarını 2 katı genelde sorun olmaz.
Güncelleme konusu biraz sıkıntılı her zaman ve her sitem için sıfır kurulum daha sorunsuz olur.
-
Evet sonunda kurdum Elementary OS u :D gerçekten çok beğendim fakat bilgisayarımı açtım bilgisayara kardeşim geçti bişey yüklememiş felan fakat dosyalarımın hiçbiri yok! silinmiş :( masaüstü fotoda yüklediğimdeki test resmine geri dönmüş :( ne yapacağım baştan mı açayım
-
kendiliğinden çözüldü neyse :)
-
Bu konuya istinaden sorunuza cevap aldınız sanırım. Bu sebeple kilitleyelim.