Linux Mint Türkiye

Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: levent - 24 Şubat 2015, 23:48:24

Başlık: uzak Sunucu'ya masaüstü kurulum?
Gönderen: levent - 24 Şubat 2015, 23:48:24
merhabalar

Ubuntu sunucu kiralamam gerekiyor ,

Sunucuda özellikle masa üstüne ihtiyacım var,

sunucu konsolunda masa üstünü kurduğuma, uzaktan masa üstüne bağlanmam için ekstra bir ayar yapmam gerekiyor mu?
 
Başlık: Ynt: uzak Sunucu'ya masaüstü kurulum?
Gönderen: Genizcil_N - 25 Şubat 2015, 12:15:28
Şurada bununla ilgili bir yazı var. İnceleyebilirsiniz: http://alkinkasap.net/ubuntu-vpsye-masaustu-ortami-kuralim/
Başlık: Ynt: uzak Sunucu'ya masaüstü kurulum?
Gönderen: levent - 25 Şubat 2015, 17:11:21
teşekkür ederim...