Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: levent - 24 Şubat 2015, 23:48:24
-
merhabalar
Ubuntu sunucu kiralamam gerekiyor ,
Sunucuda özellikle masa üstüne ihtiyacım var,
sunucu konsolunda masa üstünü kurduğuma, uzaktan masa üstüne bağlanmam için ekstra bir ayar yapmam gerekiyor mu?
-
Şurada bununla ilgili bir yazı var. İnceleyebilirsiniz: http://alkinkasap.net/ubuntu-vpsye-masaustu-ortami-kuralim/
-
teşekkür ederim...