Linux Mint Türkiye

Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: Juafin - 27 Şubat 2015, 20:18:38

Başlık: [Çözüldü] Amazon Video Programı ?
Gönderen: Juafin - 27 Şubat 2015, 20:18:38
Arkadaşlar amazon marketi var ama video çekme programı bulamadım bi' tane yükledim fakat fotoğraf makinesiydi ve galiba telefon içindi. Doğru düzgün varmı program?

düzenleme : çözüldü etiketi eklendi.
Başlık: Ynt: Amazon Video Programı ?
Gönderen: Genizcil_N - 27 Şubat 2015, 21:40:33
Elementary Os Freya'mı kullanıyorsunuz? Masaüstü video kayıt yazılımı mı arıyorsunuz? Kazam veya RecordMyDesktop'ı deneyebilirsiniz.
Başlık: [Çözüldü] Ynt: Amazon Video Programı ?
Gönderen: Juafin - 28 Şubat 2015, 14:48:05
 Gerçekten çok sağolun. Evet Elementary OS Freya (Beta 2) kullanıyorum.