Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: LSDreamer - 10 Mart 2015, 19:44:12
-
Herkese merhabalar , iyi forumlar . Mint kullanıyordum ama nedense ubuntuya geçtim . Yalnız klasör kapatma sekmesi sol üst tarafta . Bunu nasıl sağ tarafa alabilirim daha önce deneyim etmiş arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Şimdiden teşekkür ederim .
-
http://expstack.blogspot.com.tr/2013/03/ubuntu-pencera-kapatma-butonlarn-saga.html (http://expstack.blogspot.com.tr/2013/03/ubuntu-pencera-kapatma-butonlarn-saga.html)