Linux Mint Türkiye
Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: anterrabae - 13 Mart 2015, 21:36:38
-
merhaba arkadaşlar.
sims serisi yazılım yöneticisinde ne diye geçiyor? aradım ama bulamadım.
-
Oyunun kendi adı ile geçiyor olmalı, Sims 2 , Sims 3 gibi.
-
denedim, ama çıkmadı bir şeyler.
-
Yazılım yöneticisinde yok. PlayOnLinux ile kurabilirsiniz.