Linux Mint Türkiye

Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: anterrabae - 13 Mart 2015, 21:36:38

Başlık: sims
Gönderen: anterrabae - 13 Mart 2015, 21:36:38
merhaba arkadaşlar.

sims serisi yazılım yöneticisinde ne diye geçiyor? aradım ama bulamadım.
Başlık: Ynt: sims
Gönderen: Danny - 13 Mart 2015, 21:52:58
Oyunun kendi adı ile geçiyor olmalı, Sims 2 , Sims 3 gibi.
Başlık: Ynt: sims
Gönderen: anterrabae - 13 Mart 2015, 21:59:16
denedim, ama çıkmadı bir şeyler.
Başlık: Ynt: sims
Gönderen: Genizcil_N - 14 Mart 2015, 00:24:32
Yazılım yöneticisinde yok. PlayOnLinux ile kurabilirsiniz.