Linux Mint Türkiye

Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: boranoglu - 19 Mart 2015, 21:21:51

Başlık: Bilgisayar Uç Birimde Açılıyor Grafik Masaüstüne Düşmüyor ( Kubuntu 15.04 )
Gönderen: boranoglu - 19 Mart 2015, 21:21:51
Arkadaşlar konu başlığında sorunu özetledim aslında. Sistemi kapatmak istedim ekran aydınlatması hafif karardı ama bilgisayar kapanmadı. Bende uçbirime düşüp komutla yeniden başlattım bilgisayarı. Kubuntu yazı animasyonu sonrası grafik arayüzü gelmiyor. Uçbirimde oturum açabiliyorum ama klavye dili ingilizce olmuş vaziyette.
Başlık: Ynt: Bilgisayar Uç Birimde Açılıyor Grafik Masaüstüne Düşmüyor ( Kubuntu 15.04 )
Gönderen: Butterfly - 20 Mart 2015, 09:28:10
Masaüstüne ulaştığınızda aşağıdaki komut ile KDE ile ilgili silinmiş olabilecek bağımlılıkları yüklemeyi deneyiniz.

Kod: [Seç]
sudo apt-get install --reinstall kubuntu-desktop
Kubuntu hangi pencere yöneticisini kullanıyor, KDM mi LightDM mi?
Başlık: Ynt: Bilgisayar Uç Birimde Açılıyor Grafik Masaüstüne Düşmüyor ( Kubuntu 15.04 )
Gönderen: boranoglu - 21 Mart 2015, 04:38:30
Masaüstüne ulaştığınızda aşağıdaki komut ile KDE ile ilgili silinmiş olabilecek bağımlılıkları yüklemeyi deneyiniz.

Kod: [Seç]
sudo apt-get install --reinstall kubuntu-desktop
Kubuntu hangi pencere yöneticisini kullanıyor, KDM mi LightDM mi?


malesef komut işe yaramadı. uç birimde ingilizce klavyenin yanında bazı harflerde de bozulma olduğundan fazla uğraşmayıp baştan kurucam kubuntuyu. Aynı sorunla ikinci defa karşılaşıyorum. 15.04 kurulum sonrası sistem güncellemeleri dışında bir kaç ppa deposu ekliyorum tor browser vs için. Acaba bir çakışmaya mı sebep oluyorum dersiniz ?