Linux Mint Türkiye

Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: HybSee - 14 Haziran 2015, 14:29:31

Başlık: Steam'den Counter Strike 1.6 oyununu indirdim ama açılmıyor.
Gönderen: HybSee - 14 Haziran 2015, 14:29:31
Arkadaşlar oyun orjinal, indirdim ama oyna diyince oyun açılmıyor neden acaba?
Başlık: Ynt: Steam'den Counter Strike 1.6 oyununu indirdim ama açılmıyor.
Gönderen: Genizcil_N - 14 Haziran 2015, 16:55:29
 Ekran Kartı ile İlgili Sorularda Verilmesi Gereken Çıktılar (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2738.0)
Başlık: Ynt: Steam'den Counter Strike 1.6 oyununu indirdim ama açılmıyor.
Gönderen: HybSee - 14 Haziran 2015, 18:36:09
Kod: [Seç]
3.13.0-37-generic i686
Kod: [Seç]
Graphics:  Card: Advanced Micro Devices [AMD/ATI] RV710 [Radeon HD 4350/4550] bus-ID: 05:00.0
           X.Org: 1.15.1 drivers: ati,radeon (unloaded: fbdev,vesa) Resolution: 1366x768@59.8hz
           GLX Renderer: Gallium 0.4 on AMD RV710 GLX Version: 3.0 Mesa 10.1.3 Direct Rendering: Yes
Kod: [Seç]
direct rendering: Yes
    GLX_MESA_multithread_makecurrent, GLX_MESA_query_renderer,
OpenGL renderer string: Gallium 0.4 on AMD RV710
    GL_MESA_texture_signed_rgba, GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp,
    GL_NV_blend_square, GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp,
    GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap,
Kod: [Seç]
05:00.0 VGA compatible controller: Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV710 [Radeon HD 4350/4550]
Kod: [Seç]
Screen 0: minimum 320 x 200, current 1366 x 768, maximum 8192 x 8192
VGA-0 connected 1366x768+0+0 (normal left inverted right x axis y axis) 410mm x 230mm
   1366x768       59.8*+
   1280x1024      75.0     60.0 
   1360x768       59.7 
   1024x768       75.1     70.1     60.0 
   800x600        72.2     75.0     60.3     56.2 
   640x480        75.0     72.8     60.0 
   720x400        70.1 
HDMI-0 disconnected (normal left inverted right x axis y axis)
DVI-0 disconnected (normal left inverted right x axis y axis)
Terminale cat /etc/X11/xorg.conf yazınca böyle bir dosya ya da dizin yok diyor.
Başlık: Ynt: Steam'den Counter Strike 1.6 oyununu indirdim ama açılmıyor.
Gönderen: Butterfly - 15 Haziran 2015, 10:18:43
Steam uygulamasını aşağıdaki komutu uçbirimde çalıştırarak açmayı dener misiniz?

Kod: [Seç]
LD_LIBRARY_PATH="/usr/lib" STEAM_RUNTIME=0 steam