Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: derek - 23 Haziran 2015, 17:24:32
-
adsl hızlarında bir düşme mi var? test yapıyorum normal çıkıyor ama download yaparken 100k geçemiyorum. ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. başka bu tür sorun yaşayan var mı?
-
Adil kullanım kotasını aşmış olabilirsiniz.
-
Adil kullanım kotasını aşmış olabilirsiniz.
İyi de neden hızı normal gösteriyor?, speed.net de de aynı . Sağlıklı olarak nasıl ölçebiliriz hızımızı?
-
İyi de neden hızı normal gösteriyor?, speed.net de de aynı . Sağlıklı olarak nasıl ölçebiliriz hızımızı?
evet aynı dediğin gibi. testte normal gözüküyor. acaba ttnet işin bir çakallığını mı buldu? bunlardan her şey beklenir. aradım, her şey normal gözüküyor diyorlar. böyle hizmet olmaz olsun.
-
İndirme hızı karşı tarafın sana müsade ettiği hızdır dostum. Örneğin windows'taki idm linux'teki xdm film / dizi indirirken ayrı server'a 8 kez bağlanıp olabildiğince son hızla indrir.16mbit için 1850bm/s ile indirme yapabiliyor. bu tip uygulamaları kullanmayıncaa yeri geliyor 200-300mb/sn ile iner.
-
Tüm sitelerde mi aynı sorunu yaşıyorsunuz ? özellikle çoğu indirme hizmeti sunan siteler indirme hızı limiti koydukları için, 50mbit internet tarifesi kullansan dahi, 100kb hızdan fazlasıyla indiremezdin. Kotanızın dolup dolmadığını kontrol edin, ben genelde hız testine buradan (http://www.speedtest.net/) bakıyorum ortalama doğru sonuçlar çıkartıyor.
-
speedtest.net adresinde de 'dede' nin dediği gibi varsayılan gösteriliyor, sayfanın kendisi zor açılıyor, 20,38 - 0.86 hız yakalıyor. Sanırım 75 GB AKK doldu, ve hızım düştü sanırım.
-
TTNET İle görüştünüz mü? Böyle bir durumda ben öncelikle TTNET i arıyorum.
-
evet, huz testimi speedtest.net üzerinden yapıyorum 7 mbps çıkıyor. sorun genel torrent ve türk serverlarında durum aynı. ttnet aradım sorun yok diyor, aramaktan bıktım, yıldım artık. hep aynı saçmalıkları söylüyorlar.
akk geçsem uyarı veriyor zaten geçtiniz diye, geçmiş olsam aradığımda da söylerlerdi.
-
Bana uyarı gelmedi,demek geçmemişim. TTNET tekelliğinin tadını çıkarıyor.
-
Sanıyorum ki Türkiye çapında genel bir sorun var, zira iş yerinde 50 mbit internet hızımız olmasına rağmen network'ler de muhtemeşem bir yavaşlık var. dün işten çıkıp eve gittiğim de, evde de aynı sorunun olduğunu farkettim ve arkadaşlarımdan bir kaç kişide evinde aynı sorunu yaşadığını söyledi.
-
Bana uyarı gelmedi,demek geçmemişim. TTNET tekelliğinin tadını çıkarıyor.
bu işe sağlam altyapıyla bir firma girse direk değiştireceğim. 2015 yılında yaşadığımız rezaletlere bak.
Sanıyorum ki Türkiye çapında genel bir sorun var, zira iş yerinde 50 mbit internet hızımız olmasına rağmen network'ler de muhtemeşem bir yavaşlık var. dün işten çıkıp eve gittiğim de, evde de aynı sorunun olduğunu farkettim ve arkadaşlarımdan bir kaç kişide evinde aynı sorunu yaşadığını söyledi.
dua edip geçmesini beklemekten başka yapacak bir şey yok, arayınca sorun yok diyorlar.
-
AKK sınırın 50gb ise otomatik olarak hızın düşmüştür. 1 Temmuz'da yeniden dene.Sıkıntı devam ederse bağlantı güncellemesi iste.
-
benim aboneliğim 100 gb, şimdi baktım daha 83 gb.
haram ediyorum verdiğim paraları >:(
-
arkdaşlar ttnet'i arıyorum bizde sorun yok diyorlar, kafayı yicem
hızım 100 kb geçmiyor.
sorun ne olabilir?
-
arkdaşlar ttnet'i arıyorum bizde sorun yok diyorlar, kafayı yicem
hızım 100 kb geçmiyor.
sorun ne olabilir?
Eğer paylaşmanızda bir sakınca yoksa hangi siteden indirme yaptığını sorabilir miyim? Torrent ile indiryorsanız ne indiriyorsunuz? Adresini paylaşabilir misiniz? Bu besleyicisi(seeder) çok olan torrentlerde de mi böyle?
-
özellikle bir yer yok. genel durum böyle. denemediğim yer kalmadı, yurt içi indirmelerde de durum böyle.