Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: Fitilli Daniyal - 27 Haziran 2015, 01:47:52

Başlık: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Fitilli Daniyal - 27 Haziran 2015, 01:47:52
Yeni bir bilgisayar almak üzereyim kısmetse. Fakat aklıma takılan bir şey var, Nvidia için Bumblebee var. Fakat ATI+İNTEL kartlar için böyle bir seçenek söz konusu mu acaba?
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Genizcil_N - 27 Haziran 2015, 03:50:27
 [Nasıl] ATI+Intel Hibrid Ekran Kartı Sürücüsü Kurulumu(Linux Mint 16 ve sonrası) (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=180.0)
https://help.ubuntu.com/community/HybridGraphics
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1431.msg8884#msg8884
Amd+Intel için de böyle bir seçenek var. Ancak hangisi daha iyi bilmiyorum.
 
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Fitilli Daniyal - 27 Haziran 2015, 04:11:16
Peki hangisinde işler daha stabil? Bumblebee henüz tam oturmamış bir oluşum. ATİ'de bir tıkla İntel'e geçecek güçte bir yazılım var mı Linux için?
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Genizcil_N - 27 Haziran 2015, 04:29:05
Hangisi daha kararlı veya Ati'de başka alternatif var mı bilmiyorum. Ancak Nvidia'da prime var. Son güncellemeyle oturum açma kapama sonrası ekran kartı değişebilecek. http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3420.msg22061#msg22061
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Butterfly - 27 Haziran 2015, 08:47:23
Bence Linux altında şu aniçin Intel+Nvidia hibridGPU seçenekleri daha sorunsuz. Hem Bumblebee hem de Nvidia Prime projerinden birini seçerek harici GPU'yu kullanmak mümkün oluyor. Bir de Nvidia ürünlerine daha uzun süre Linux sürücü desteği sunuyor.
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: GAREZ - 23 Ağustos 2015, 23:21:36
Linus demiş... nVIDIA'da INTEL'de f**** y***... bencede... ondan...
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Danny - 23 Ağustos 2015, 23:26:45
Evime aldığım ilk bilgisayar dahil bugüne kadar Nvidia dışında hiç GPU kullanmadım ve hiç ekran kartı sürücü sıkıntısı çekmedim.  Kesinlikle Nvidia bu konuda tercih edilmeli.
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: meda - 24 Ağustos 2015, 07:39:45
Nvidia-İntel ikilisi iyidir. Nvidia'da sürücü sorunu pek yaşamazsın ama gördüğüm kkadarıyla ATI sürücü güncellemelerinde her zaman sorunlu taraf olmuştur.
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Liva - 24 Ağustos 2015, 09:59:32
Kesinlikle söylüyorum. AMD kullanıyorum ve pişmanım! Sakın alma, gerçi AMD'nin ilk hedefleri arasında Linux platformunda da Nvidia'yı geçmeyi planlasa da bu hiç de kolay olmayacaktır. Bu yüzden Nvidia öneriyorum.
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Olorin - 24 Ağustos 2015, 10:32:10
Şu an itibariyle açık kaynaklı ATI sürücüsü kullanıyorum. Eğer oyun oynamıyorum diyorsanız, ATI ekran kartlı makine alınabilir, açık kaynakta uzun zamandır bir sıkıntı yok. Yok eğer oyun oynuyorum, ekran kartının nimetlerinden sonuna kadar kullanmak istiyorsanız işte o zaman sorunlar çıkabiliyor, düzeltmek için birkaç takla atmanız gerekebiliyor.
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: yinemimail - 01 Eylül 2015, 20:56:01
NVIDIA kullanmaktayım ve hiçbir sorun yaşamadım.
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: 25furkan - 16 Kasım 2015, 17:10:17
AMD APU serisi tercih et, Linux altında mükemmler. Hem masaüstünde hem dizüstünde APU ile Linux kallanıyorum, çok memnunum.


Düzenleme : İmla ve Türkçe karşılıklar.
laptop => dizüstü

Forum Kuralları (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=140.0)
Başlık: Ynt: ATI+İNTEL mi NVİDİA+İNTEL mi? Niye?
Gönderen: Fitilli Daniyal - 17 Kasım 2015, 23:15:03
AMD - İntel hibrid olan bir Laptop almak durumunda kaldım ve şu an AMD kartımı kullanamıyorum. Grafikler; İntel HD Graphics 4600 Series - AMD R9 M265X