Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: dlyalcin - 16 Temmuz 2015, 04:08:49
-
17.1 kullanıyorum. Python'ın hangi sürümü bizde yüklü geliyor; 2 mi 3 mü?
Düzenleme: 2.7.6 sürümü geliyormuş. Bunu 3' e nasıl yükseltebilirim? Cevaplara şimdiden teşekkürler
-
İkisi de yüklü gelir. 17.2'de 3.4.0 ve 2.7.6 kurulu.
Düzenleme: Yükseltme yapmayı denemeyiniz. http://belgeler.istihza.com/py3/calistirma.html#cok-onemli-bir-uyari
python3 kurulu değilse yazılım yöneticisinden python3 şeklinde arama yaparak kurunuz.
-
Çok teşekkürler