Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: dlyalcin - 29 Temmuz 2015, 18:44:01

Başlık: Telif Hakları Hakkında
Gönderen: dlyalcin - 29 Temmuz 2015, 18:44:01
GNU-Linux'ta programı satsak dahi kaynak kodlarını da açmamız gerekiyor. Programı satın alan kişi kaynak kodları indirip diğer bilgisayarlara ücretsiz kuramaz mı? O zaman programcının zararı nasıl telafi ediliyor?
Başlık: Ynt: Telif Hakları Hakkında
Gönderen: Genizcil_N - 29 Temmuz 2015, 18:57:08
GNU/Linux'ta geliştirdiğiniz bir yazılımı GNU ile lisanslamak zorunda değilsiniz. (Eğer kullandığınız kütüphanelerden birinde bu şart koşulmuyorsa.) GNU ile lisanslarsanız kaynak kodlarını açmanız gerekiyor. http://www.gnu.org/philosophy/selling.tr.html İndirip derleme konusunda bir fikrim yok. Sürecin nasıl işlediğini bilmiyorum.