Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: agg1401 - 01 Ağustos 2015, 21:38:27

Başlık: Linux Kullanıcılarını Program Yapmaya Davet Ediyorum!
Gönderen: agg1401 - 01 Ağustos 2015, 21:38:27
Selam arkadaşlar, linux yazılım alanında çok geride fakat bizler programlama yaparak bu açığı kapatmak isteriz buna eminim. Herkesin tercübesine uygun bir şeyler programlayabilir, yani herkes bir yerden tutunmalıyız. Umarım, sizlerde benle aynı fikirdesiniz. Düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.