Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: canynr - 09 Ağustos 2015, 11:25:53
-
Merhaba arkadaşlar,
Burada ki (http://www.bimeks.com.tr/urun/144468/casper-nirvana-cn-bml2830a-w8-bing-.aspx) bilgisayarı bugün sipariş vereceğim ancak son kez buraya danışmak istedim. Linux Mint Mate veya Cinnamon masaüstünü kullanacağım. Sistem özellikleri yeter sanıyorum ama birde size sormak istedim.
İkincisi, bu bilgisayarı en az 3-4 yıl kullanmak istiyorum. Daha önce Casper kullanmadım, kullanan arkadaşlara sorum herhangi bir sorun çıkartır mı? Çünkü dediğim gibi uzun bir süre kullanmak istiyorum. Yapmak istediklerim HD film izlemek, küçük oyunlar, internet ve ofis işlemleri.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
Mate biçilmiş kaftan olur bu bilgisayar için. Yada Xfce.
-
Casper önermiyorum. Fırsatları değerlendirip, rakamlar üzerinden reklam yapıp müşterilerini sömürmeye yönelik girişimlerde bulunan bir firma.
-
[member=114]Fitilli Daniyal[/member] Cevabınız için teşekkür ederim.
[member=980]abdyek[/member] Size de cevabınız için teşekkür ederim. Bende tam onu soracaktım. Açıkçası kime sorsam Casper önermiyor, aldıktan sonra da pişman olmak istemiyorum. Kötü yorumlar var internette de.
-
[member=114]Fitilli Daniyal[/member] Cevabınız için teşekkür ederim.
[member=980]abdyek[/member] Size de cevabınız için teşekkür ederim. Bende tam onu soracaktım. Açıkçası kime sorsam Casper önermiyor, aldıktan sonra da pişman olmak istemiyorum. Kötü yorumlar var internette de.
Ne kadar uygun da olsa o paranın tam karşılığının herkesin almasını isterim. ;)
-
sipariş etme düşünme bile... monster bile daha uyumlu...
-
Bir Casper çalışanı olarak hepinizi kınıyorum :) Şaka şaka.
Alacaksan Toshiba yada Lenova al. Casper donanım bakımından aciz. Adeta Windows için üretilmiş gibi.
-
Merhaba,
Nirvana serisi modellerinde ısınma problemleri vardı, dış kasa malzemesi de pek güven veren cinsten değildi. Hala öyle mi bilmiyorum fakat, Dell, Lenovo gibi modeller alırsanız söylemiş olduğunuz kullanım yıllarını görme şansınız artacaktır.
Tabii bu biraz da kullanım ve şansa bağlı bir şey.
-
6-7 yıl önce bilgisayar tamiri yapan bir arkadaşıma fiyatı uygun diye Casper sorduğumda bir anda yüzü değişti. Baya sorunlu demişti bana. Almam yönünde baya dil döktü. O zamandan bu zamana Casper değişim ne oldu bilmiyorum.
Ben 6 yıl önce Toshiba Satellite aldım ve bir yıl sonra kardeşime hediye ettim. O kadar hor kullanmasına rağmen hala iç donanım sağlam. Yaklaşık iki üç hafta önce de Linux Mint Cinnamon yükledim tık demiyor kerata :) ve kardeşim iki yıl daha kullanacağını söylüyor.
Ben ise 3 yıldır Samsung kullanıyorum. Memnunum ama Toshiba kadar tad vermiyor. :) Kafam rahat olsun dersen favorim Toshiba derim.
-
Kullanmış olduğum bilgisayar dün bozuldu ve bugün garantiye gönderdim. O yüzden ne çıkarsa artık diyerek tm sipariş verecektim ki diğer yorumları gördüm. Kime casper desem kaç diyor, ben hiç kullanmadım ama sahiden o kadar mı kötü :)
-
Asus, FreeDos makinelerden birisine bak. Genelde FreeDos makineler Linux sistemler için daha uyumlu oluyor. 4 yıldır Nirvana dizüstü makine kullanıyorum. 2. el çok uygun fiyata almıştım hala kullanıyorum. :) Tavsiye etmiyorum kasa kalitesi falan berbat. Pişman olmdan geri dön. :)