Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: qaso - 09 Ağustos 2015, 15:30:58
-
Merhabalar! Terminali kullanarak, Usbye dosya kopyalamak istiyorum. Ama, Terminalden USB yi göremiyorum nasıl görebilirim ve Masaütündeki bir dosyayı teminali kullanarak nasıl USBye kaydedebilirim? Komut olartak yazarsanız sevinirim. Teşekkürler...
-
USB takılı iken aşağıki komutu girin ve çıktıları bizimle paylaşın.
df
-
cp /home/kullanıcıadın/Masaüstü/dosya /media/kullanıcıadın/USBninuzunkodu