Linux Mint Türkiye
Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: orhan34 - 09 Ağustos 2015, 17:33:41
-
Merhaba arkadaşlar linux 'a yeni geçiş yaptım gerek performans gerekse geliştirilebilir ve özgürlük bakımından gerçekten övülen bir sistem olduğu için linux a geçtim ama agario server ı kuramıyorum nedense bir türlü iyice canımı sıktı
yardımcı olabilecek arkadaş varsa skype den ekleyebilirmi .?
Düzenleme: Eposta adresi silindi.
Uzaktan yardım istemek forumda yasaktır.
Forum Kuralları (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=140.0)
-
Forumda skype tarzı eklemeyle interaktif çözüm mevcut değildir. Lütfen cevap için forum yetkililerinden yardım alınız.
-
Bence siz Linux'a yeni geçmediniz ve Linux'da kullanmıyorsunuz. Bir yerlerden agario 'nun sunucu dosyalarını temin ettiniz (muhtemelen illegal olarak internete düştü) ve kurulumu hakkında bizden yardım istiyorsunuz. Sonra adminlik falan satacaksınız : ) Yeni Linux deneyimine Centos ile başlayan kullanıcı da ilk defa görüyorum. Siz bizi çok yanlış anlamışsınız, lütfen başka platformlardan yardım talebinde bulunun.