Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: Danny - 17 Ağustos 2015, 11:56:59

Başlık: 17 Ağustos depreminde yaşamını kaybedenleri anma mesajı.
Gönderen: Danny - 17 Ağustos 2015, 11:56:59
Yüzyılın felaketi olarak nitelendirdiğimiz 17 Ağustos 1999 depreminde yaşamlarını yitiren insanlarımızı saygı ile anıyoruz. Umuyoruz ki bir tekrarını daha yaşamayız.

(http://i.imgur.com/RTYULXv.jpg)
Başlık: Ynt: 17 Ağustos depreminde yaşamını kaybedenleri anma mesajı.
Gönderen: yyz - 17 Ağustos 2015, 13:11:47
Daha dün gibi hatırlıyorum. çok büyük bir acıydı. Ama bugün yine öyle bir deprem olsa,ne yapılır nasıl olur hiç bilemiyorum. Daha sabah haberlerde duydum; en basitinden, deprem olsa insanların toplanacağı alanlar kalmamış, residanzlar, avmler dikilmiş. O zaman deprem olduğunda hazır değildik, şimdi de değiliz...