Linux Mint Türkiye
Diğer Linux Dağıtımları => Diğer Linux Dağıtımları => Konuyu başlatan: dlyalcin - 22 Nisan 2014, 01:16:43
-
Dağıtımı kurduktan sonra bağlantıda problem yoktu. Güncelleştirmeleri yapıp yeniden başlattığımda internete bağlanmamaya başladı. Sorunumu nasıl çözebilirim? Bi' de KDE cüzdan servisi diye bi' baş belâm var :D
edit: Mint' e dönüş :D Opensuse Türkçe klavye ayrı bi' sorun. " Mint 17 çıkıncaya kadar kullanırım belki. " diye düşünmüştüm; beklediğimden kısa sürdü :D
-
KDE kullanmayalı uzun zaman oldu, bir ihtimal eğer wi-fi kullanıyorsanız, wi-fi şifresi kde cüzdana kayıt edilmiştir, sizde cüzdanı açmadığınız sürece wi-fi şifresi alınamadığından bağlantı sağlayamamış olabilirsiniz. diğer dağıtımlarda birşeyler eksik geliyor hep, cidden Mint kurulumundan sonra "eve dönmüş" hissi sanırım hiç bir zaman geçmeyecek :)
-
Cüzdan şifresini girdiğim hâlde bağlanmıyordu. Mint 17' yi sabırsızlıkla bekliyorum.