Linux Mint Türkiye
Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: AlperKaan - 01 Eylül 2015, 10:52:48
-
SAMP'ı açıyorum güzel sorun yok fakat sunuculara girdiğimde bir müddet sonra samp crash veriyor. Windows'a geçiyorum sorun yok açılıyor, Linux Mint 17.2 Rafaela geçiyorum sunucuya girince bir müddet sonra crash. Çözümü nedir ? Nereden ayarlanır ? Nasıl düzeltilir ?
Şimdiden teşekkürler.
-
Oyunu PlayOnLinux ile açın. Hata ayıklama seçeneğini kullanarak hata raporunu paylaşın. Bu rapora göre öneriler sunmaya çalışabiliriz.