Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: yinemimail - 01 Eylül 2015, 20:52:59
-
Merhaba,
Piyasada orijinal Linux Mint son sürüm CD'si (Cinnamon olsa daha iyi olur) nerede bulabilirim? Veya yanında CD veren herhangi bir dergi var mı?
Niyetim orijinal CD'ye sahip olmaktan başka bir şey değil. Neticede CD'ye çektiğimiz .iso ile farkının olmadığını biliyorum.
-
10 yıl önce SUN'dan Solaris DVD'si talep etmiştim. 3 adet DVD göndermişlerdi. Biri PC, biri Sparc, diğeri de MAC içindi sanırım. O zamanlar Ubuntu da gönderiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Şimdi LinuxMint de gönderiyor mu bilmiyorum. Bazen PC Dergileri veriyordu. Orjinal Mandrake Live CD almıştım derginin birinden yine o zamanlar. Takip etmek lazım.
-
Buradaki sitede (https://www.osdisc.com/products/linuxmint?affiliate=distrowatch) bir ara görmüştüm ama Türkiye'ye geliyor mu bilmiyorum, uğraştığına değer inşallah.
-
[member=2264]erkolay[/member] Herhangi bir derginin CD verdiğini gördüğünüzde bu forumda duyurusunu yapar mısınız? Ben de takip etmeye çalışacağım ama olur da gözümden kaçabilir.
[member=49]ertancetin[/member] Uğraşmaya değmez sanırım. Gelip gelmeyeceği ve güvenilir olup olmadığı meçhul.
-
Saklamak için mi alacaksınız? Ne yapacaksınız acaba merak ettim de ::)
Not: Sitenin tanıtımını Distrowatch'ta gördüm. Güvenilir gibi duruyor.
-
Saklamak için mi alacaksınız? Ne yapacaksınız acaba merak ettim de ::)
Not: Sitenin tanıtımını Distrowatch'ta gördüm. Güvenilir gibi duruyor.
Saklamak için. :D
Kalemle üzerine Linux Mint 17.2 (Cinnamon) 64 bit yazdığım DVD'yi görmektense orijinal DVD'yi görmek ve saklamak daha bir huzur verici olacaktır. :D
-
Kesinlikle :) İlk defa 5 yıl kadar önce CHIP dergisinin yanında Ubuntu CD'si verdiklerinde merak edip kurmuştum. O zaman öğrenmiştim başka işletim sistemlerinin de var olduğunu. Sonra Ubuntu mu Windows mu diye karşılaştırmalar yaparken bir sürü dağıtımla karşılaşmıştım. Bir süre denedim ama kullanamadım (O zamanların da verdiği bilgisayarda oyun oynama heyecanıyla) çabuk sonlanmıştı Linux macerası benim için. Sonra yine içime bir kurt düştü tekrar deneyim derken kullanmaya başladık bakalım. O Ubuntu CD'si hâlâ bende durur. Duygulandım bak şimdi :)
-
Her şeyinizi kaybedin ama o CD'yi kaybetmeyin. :)
Ne zamandır beri kesintisiz, Windows'a bir daha dönmeden Linux kullanıyorsunuz peki?
-
Kesintisiz kullandığım söylenemez aslında, bilgisayar yeni olduğundan önce Windows ortamında test edeyim dedim ve 8.1 sürümünü yükleyip 6 ay kadar kullandım. Sonra Ubuntu'ya tekrar bir bakayım dedim ve kurdum ancak çok ağır bir arayüzü olduğu için çok ısınamadım. Mint kullandım ve hoşuma gitti onunla devam ettim birkaç ay. Sonra Windows 10 çıktı, indirip temiz bir kurulum yaptım ancak 8.1'den daha kötü bir performans aldım ve yarım saat bile zor dayanıp Linux kurdum. :) Şimdiye kadar toplamda Linux kullanım sürem en fazla 8-9 ay olmuştur sanırım.
-
OSDisc (https://www.osdisc.com/products/linux/linuxmint?affiliate=linuxmint) Linux Mint'in partnerleri (http://www.linuxmint.com/partners.php) listesinde yer alıyor ve 2010 yılından beri partner olduğu belirtilmiş.