Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: yinemimail - 03 Eylül 2015, 15:52:09
-
Bu forumun mobil sürümü yok mu? Mobil sürümün uyarlanmasını düşünüyor musunuz? Telefondan bu goruma girince masaüstü sürümü beni zorluyor açıkçası. Başkalarını da rahatsız ediyordur muhakkak.
-
Forumu Tapatalk üzerinden takip edebilirsiniz.
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=52.0
-
Bilgi için çok teşekkür ederim.
-
Bir de SMF forumla birlikte gelen mobil tasarım var. http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?wap2