Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: yinemimail - 03 Eylül 2015, 15:52:09

Başlık: Forumun mobil sürümü
Gönderen: yinemimail - 03 Eylül 2015, 15:52:09
Bu forumun mobil sürümü yok mu? Mobil sürümün uyarlanmasını düşünüyor musunuz? Telefondan bu goruma girince masaüstü sürümü beni zorluyor açıkçası. Başkalarını da rahatsız ediyordur muhakkak.
Başlık: Ynt: Forumun mobil sürümü
Gönderen: Butterfly - 03 Eylül 2015, 15:53:15
Forumu Tapatalk üzerinden takip edebilirsiniz.

http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=52.0
Başlık: Ynt: Forumun mobil sürümü
Gönderen: yinemimail - 03 Eylül 2015, 16:26:11
Bilgi için çok teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Forumun mobil sürümü
Gönderen: Genizcil_N - 04 Eylül 2015, 11:14:14
Bir de SMF forumla birlikte gelen mobil tasarım var. http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?wap2