Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: mtn4192 - 16 Eylül 2015, 16:45:56
-
Linux Mint 17,2 Cinnamon 64 bit kullanıyorum ve BIOS ayarlarından f2 veya del tuşlarına basınca BIOS açılma özelliğini kapattım. İstemeden oldu saatlerdir uğraşıyorum. BIOS'u tekrar nasıl açarım yardım edin lütfen.
Düzenleme : Konu başlığı ve imla
Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3067.0)
-
Bu husus doğrudan Linux Mint'le alakalı olmadığı için konu dışı bölümüne alınmıştır. Sisteminizin marka ve modeline göre arama motorlarında arma yaparak, BIOS'u nasıl sıfırlayabileceğiniz hakkında bilgilere ulaşabilirsiniz. Masaüstü bir sistemse, anakarttaki BIOS pilini söküp bir miktar bekledikten sonra takmak sıfırlama için yeterli olacaktır.
-
pili söktüm bi kaç dk bekleyip pilsiz çalıştırdım sonra pili takıp birdaha çalıştırdım ama hiç birşey değişmedi
-
Bu taşınabilir bir sistemse, pil kastım bu sistemin bataryası değil. Gövde içindeki anakart üstünde bulunan bir pildir. Eğer masaüstü bir sistem kullanmıyorsanız, anakart pilini kendi başınıza çıkartamayabilirsiniz. Bunun için bir servisten yardım almanız gerekebilir.
-
Onu biliyorum. İçindeki pili çıkardım düzelmedi ama hallelttim ben lunix mint karıdırıp Windows 10 kurmak istiyorum ama ne flash tan neden dvd den pc açılırken okumuyor biostan sıralamalatını değiştirsem bile yardımcı olurmusunuz
-
Windows kurulumu için destek vermiyoruz. Bu konuda destek alabileceğiniz bir yığın forum bulabilirsiniz.
-
Merhaba,
Windows veya dağıtımları ile ilgili www.cozumpark.com/ adresinden destek alabilirsiniz.
Hızlı dönüşler yapılıyor. Umarım sorununuz çözülür.